تصاوير دلخراش از انفجارهاي زاهدان که توسط جندالشیطان به وجود آمد



دو انفجار تروریستی پنجشنبه شب در مقابل مسجد جامع زاهدان موجب شهادت 27 تن و زخمی شدن 270 نفر شد.

انشاالله خدا اون سگهای شیطان صفت وگروه شطانی جند الشیطان را به سزای عملشان برساند که این جنایات را به وجود آوردند

 

 

جندالشیطان اری جندالله نه

عاملان انفجار تروریستی زاهدان از گروه جندالشیطان بودند که عقاید انحرافی و کثیف وهابیت را دارند

خدا لعنتشان کند انشالله

 
محمد ریگی معروف به جنید
 
 
عبدالباسط ریگی معروف به اسلام
 
با پیگیری های مسولین سایت متوجه شدیم این ترور وحشتناک و کور رو باقیمانده ی گروهک تروریستی جندالشیطان انجام دادند و در همین رابطه هم بیانیه ای صادر کرده اند که از انتشار این بیانیه معذوریم
 
برای شادی روح شهدای این حادثه ی تروریستی سه صلوات ختم کنید
در ضمن به برادران شیعه و سنی توصیه می کنیم که وحدت خودشون رو حفظ کنند ، هدف این ترورهای کور تنها بر هم زدن اتحاد بین شیعه و سنی ست

ارشیو مطالب

خرداد 1389
اردیبهشت 1389
اسفند 1388
بهمن 1388
دی 1388
آذر 1388
مرداد 1388
آذر 1387
مرداد 1387
تیر 1387
خرداد 1387
اردیبهشت 1387
فروردین 1387
اسفند 1386
بهمن 1386
دی 1386
آذر 1386
آبان 1386
مهر 1386
شهریور 1386
مرداد 1386
تیر 1386
خرداد 1386
اردیبهشت 1386
فروردین 1386
اسفند 1385
بهمن 1385
دی 1385
آذر 1385
آبان 1385
مهر 1385
شهریور 1385
مرداد 1385
تیر 1385
خرداد 1385
اردیبهشت 1385

اسرائیل و وهابیت

چه تفاوتی می بینید بین صهیونیست ها و وهابی ها

صهیونیست ها هنگام بمباران زنان و کودکان را هم می کشند

وهابی ها در عراق و افغنستان هنگام انتحار کردن زنان و کودکان را می کشند

 صهیونیست ها هنگام حمله زمین ها و درختان را قلع و قمع می کنند

وهابی ها در افغانستان و عراق هنگام حمله درختان را آتش می کشند و زمین کشاورزی را نابود می کنند

 صهیونیست ها از حمایت امریکا برخورداند

وهابی ها از حمایت امریکا و عربستان و اردن برخوردارند

 صهیونیست ها متشکل هستند از افراطیون یهودی

وهابی ها متشکل هستند از افراطیون سنی

 صهیونیست ها زاییده استعمارگران در قرن 20 هستند

وهابی ها زاییده استعمارگران در قرن 20 هستند

 صهیونیست ها برای جلوگیری از افتضاحات خود و برای پاک جلوه دادن و مظلموم نمایی خود مطالعه و پژوهش در مورد هولوکاست را ممنوع کرده اند

وهابی ها برای جلوگیری از متوجه شدن مسلمین از افتضاحات و جنایات بعضی از صحابه زمان پیامبر (ص) مطالعه و پژوهش در مورد شخصیت صحابه را ممنوع و پژوهشگر را واجب القتل می دانند

 
صهیونیست ها و وهابی ها هر دو زاییده انگلستانند

و هزاران تشابه دیگر که شما امروزه در عربستان و افغانستان و عراق می بینید که چگونه مردم مسلمان را سر می برند و قتل عام می کنند

 
 افشاگری های دکتر سید محمد حسینی قزوینی در مورد وهابیت و وهابی ها

حتما تا آخر ببینید و بشنوید و تامل کنید

 

توصیه استاد دکتر حسینی قزوینی مبنی بر رعایت ادب و نزاکت در برابر اهل سنت

 دانلود برای موبایل

دانلود فایل تصویری

دانلود فایل صوتی

 

 
اتهام  خنده دار بدعت به شیعه از سوی وهابیت  ببینید و بخندید

 دانلود برای موبایل

دانلود فایل تصویری

دانلود فایل صوتی

 

 

مشرک دانستن شیعه در همایش ختم بخاری دارالعلوم زاهدان زیر چتر جمهوری اسلامی ایران واقعا اگر یک شیعه در عربستان اینگونه اعلام می کرد با چه واکنشی از سوی وهابی ها مواجه می شدیم آنان که به راحتی شیعیان را در محکمه های وهابیت خود محاکمه می کنند و مخفیانه در زندان های خود اعدام می کنند

دانلود برای موبایل

دانلود فایل تصویری

دانلود فایل صوتی

 

 
اعترافات دکتر قزوینی و تحریف سخنان دکتر از سوی وهابی های زاهدان

استاد حسینی قزوینی در سخنانی اعلام داشتند که وهابی ها در ایجاد شبهه بسیار حرفه ای عمل می کنند و شبهه هایی که بسیار پیش پا افتاده و بدون سند و ابتدایی هستند را به صورت موذیانه به خورد شیعه می دهند

دانلود برای موبایل

دانلود فایل تصویری

دانلود فایل صوتی

 

 

تهاجمات وهابیت بر علیه شیعه قسمت اول

دانلود برای موبایل

دانلود فایل تصویری

دانلود فایل صوتی

 

 

تهاجمات وهابیت بر علیه شیعه قسمت دوم

 دانلود برای موبایل

دانلود فایل تصویری

دانلود فایل صوتی

azari


بدین ترتیب پیش بینی می‌شود حداقل تا دو دهه آینده جمعیت وهابییونی که در روسیه و کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق زندگی می‌کنند، به تعداد قابل توجه و چشمگیری افزایش یابد.

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده حاکی از آن است که پیروان فرقه ضاله وهابیت که با هزینه‌های عربستان سعودی برای تبلیغ عقاید و اندیشه‌های منحرف خود به روسیه و کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق مانند ازبکستان، قزاقستان، آذربایجان، تاتارستان، قفقاز، چچن، بلاروس و حتی بلغارستان، رومانی، اوکراین و غیره سفر می‌کنند، در همانجا با دختران محلی ازدواج می‌کنند.


گفتنی است هدف از این کار اولا جذب دختران آن مناطق به فرقه وهابیت و دوما زاد و ولد و افزایش نسل وهابییون به ویژه در آن مناطق است. بدین ترتیب پیش بینی می‌شود حداقل تا دو دهه آینده جمعیت وهابییونی که در روسیه و کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق زندگی می‌کنند، به تعداد قابل توجه و چشمگیری افزایش یابد. با سوء استفاده از شرایط وخیم و نامناسب اقتصادی اهالی مناطق فقیر نشین روسیه و دیگر کشورها، اقدام به ازدواج با دختران محلی می‌کنند.


ناگفته نماند چندی پیش نیز اخبار و اطلاعاتی در برخی رسانه‌های داخلی کشورمان نیز منتشر شد مبنی بر اینکه پیروان فرقه وهابیت برنامه مشابهی نیز در داخل کشورمان دارند. به طوری که برخی آمارهای موجود نشان می‌دهد آنان در حال حاضر در مناطق سنی نشین مانند استان سیستان و بلوچستان و غیره در حال تلاش برای افزایش جمعیت خود از طریق زاد و ولد هستند.

مدخل

وهابیت شناسی

خبری دیگر از جنایات وهابی ها:

حمله مسلحانه وهابي‌ها به يك حسينه در كراچي
ساعات اوليه بامداد دیروز چند وهابي مسلح در شهر كراچي به يك حسينيه حمله كردند كه يك جوان شيعه به‌ شدت زخمي شد.

حمله مسلحانه وهابي‌ها به يك حسينه در كراچي

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ حوالي ساعت 1بامداد دیروز چند وهابي مسلح سوار بر يك موتور سيكلت به سمت درب ورودي يك حسينيه در منطقه "ايوب گوته " در شهر كراچي تيراندازي كردند. 

بر اثر اين حمله "نعيم علي" يك جوان بيست ساله كه در محل درب ورودي حسينيه نشسته بود، هدف اين حمله قرار گرفت و به شدت زخمي شد.

گروه امداد رساني و شيعيان منطقه كه بعد از شنيدن صداي تيراندازي خود را به حسينيه رساندند، "نعيم علي" را فورا به بيمارستان خصوصي "آغا خان" انتقال دادند.

پزشك اين بيمارستان خصوصي به خبرنگاران گفت كه در اين حمله 4 تير به شكم نعيم اصابت كرده است.

همچنين در شهر كراچي تروريست‏هاي سپاه صحابه در دو هفته گذشته تاكنون 7 تن از شيعيان را ترور كرده‌اند و تاكنون دولت ايالت سند نتوانسته عاملان اين جنايات را دستگير كند.

توضیح المسائل وهابی ها


با نگاهی گذرا به نمونه‌هایی از این دسته فتواها، می‌توان به راحتی گفت پدیده زنده به گور کردن دختران که پیش از اسلام در سرزمین حجاز وجود داشته، در حقیقت از بین نرفته بلکه به شکلی دیگر نمود پیدا کرده است.

به گزارش شیعه آنلاین، فتوا در لغت به معنای بیان حکم خدا بوسیله فقیه یا مفتی است. در این مطلب به فتوای فقهاي شيعه کاری نداریم، بلکه هدف ما بررسی جوانب و اهداف مختلف صدور یک فتوا توسط یک مفتی وهابی است. با نگاهی گذرا به فتواهای مختلف صادر شده توسط چهره های سرشناس وهابیت، می‌توان انواع، اهداف و جوانب صدور یک فتوا را به چند دسته تقسیم بندی کرد که بدین شرح است:


1- فتوای خالصانه: هدف از صدور این گونه فتواها، واقعا خالصانه است و برای راهنمایی مردم صادر می‌شود. مفتی هنگام صدور این گونه فتواها، به آیات قرآن کریم، روایات و احادیث نبوی – البته از شش کتاب اصلی اهل سنت – استناد می‌کند. با وجود این که به دلیل ضعیف بودن سند و غیر صحیح بودن بسیاری از احادیث موجود در این شش کتاب اصلی مانند «صحیح مسلم»، «صحیح بخاری»، «سنن ترمذی» و غیره، پایه این فتواها نیز ضعیف و نادرست خواهد بود، اما در هر صورت نسبت به انواع دیگری از فتواها که در ذیل می‌آید، از پایه محکم تری برخوردار است. ناگفته نماند تعداد بسیار اندکی از فتواهای مفتیان وهابی از این دسته فتواها است.


2- فتوای حکومتی: هدف از صدور چنین فتواهایی، حمایت از یک تصمیم حکومتی است. این به معنی آن است که حکومتی که صاحب فتوا در آن زندگی می‌کند، کاری انجام می‌دهد که از مقبولیت مردمی برخوردار نیست از همین رو با کمک گرفتن از مفتیان درباری، از آنان می‌خواهند که فتوایی در آن زمینه صادر کند و از اقدام آن حکومت حمایت کند. نمونه‌ی این گونه فتواها در مصر، توسط «محمد سید طنطای» رئیس سابق دانشگاه الأزهر به کثرت صادر می‌شد. در عربستان سعودی نیز «هئیت علمای سعودی» که از تعداد زیادی مفتی سرشناس تشکیل شده، این وظیفه را برعهده دارد. البته مفتی اعظم عربستان و هر یک از دیگر مفتیان این کشور نیز گاهی به طور جداگانه و خودجوش، به صدور چنین فتواهایی اقدام می ورزند.


3- فتوای شاذ: هدف از صدور این دسته از فتواها، شهرت یافتن و به اصطلاح اسم در کردن است. یعنی مفتی صادر کننده چنین فتواهایی تلاش می‌کند با صدور فتواهایی بسیار عجیب و شاذ، همه را غافلگیر کند و موجب انتقاد و اعتراض شدید دیگر مفتیان و حتی گاهی نزدیک ترین دوستان و همفکران خود شود. در این گونه فتواها، مفتی هر اعتراض، انتقاد و فشاری را تحمل می‌کند و به تن می خرد تا در عوض شهرت یابد. شاید بتوان به راحتی گفت بسیاری از فتواهای صادر شده توسط مفتیان وهابی در این دسته از فتواها قرار می‌گیرند. درجه شاذ بودن این دسته از فتواها به قدری زیاد است که مورد تمسخر افکار عمومی و حتی دیگر مفتیان قرار می‌گیرد. آخرین فتوای شاذ که توسط یکی از مفتیان وهابی صادر شد، درباره «جواز شیر خوردن مردم نامحرم از زن یا مادر یک خانواده، با هدف محرم شدن با اعضای آن خانواده» بود.


4- فتوای شهرت: هدف از صدور این گونه فتواها نیز شهرت یافتن است. یعنی مفتی صادر کننده آن تلاش می‌کند در یک برهه زمانی مشخص فتوایی عجیب و کاملا غیرقابل پیش بینی از خود صادر کند تا با جنجالی شدن موضوع، موجب شهرت وی شود. صدور این گونه فتواها اکثرا با واکنش و اعتراضات شدید اطراف مختلف مواجه می‌شود. اکثر این فتواها توسط مفتیان جوان و یا آن دسته از مفتی‌هایی صادر می‌شود که از شهرت کم و یا ضعف شخصیتی رنج می‌برند از همین رو به دنبال شهرت می‌گردند تا با آن جای خالی را پر کنند. نمونه این دسته از فتواها توسط مفتی جوان «محمد العریفی» علیه حضرت آیت الله سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر جهان تشیع صادر شد و ایشان را مورد اهانت شدید قرار داد. در پی آن، انتقاد و اعتراضات بسیار زیادی از سوی شیعیان و بسیاری از اهل سنت و حتی برخی از شخصیت های سیاسی و دینی عربستان سعودی مواجه شد. حجم انتقادات و فشار علیه «العریفی» به قدری زیاد بود که ناچارا حرف خود را پس گرفت و عذرخواهی کرد.


5- فتوای تخریبی: هدف از صدور چنین فتواهایی، چیزی نمی‌تواند باشد به جز تخریب وجه دین مبین اسلام. البته ناگفته نماند هر عاقلی با نگاهی گذرا به عقاید و اندیشه‌های انحرافی این مفتیان وهابی، به راحتی می‌تواند فاصله میان آنان با دین اسلامی را درک کند اما در هر صورت خواسته یا ناخواسته آنها در حال حاضر حداقل از نگاه کشورهای غربی و افکار عمومی غرب، مسلمان به شمار می‌رود. البته بر هیچ کس پنهان نیست که کشورهای غربی با هدف مقابله با اسلام، همواره وهابی‌ها را نماینده مسلمانان در جهان معرفی می‌کنند تا با نشان دادن حماقت آنان، به دین اسلامی ضربه بزنند. متأسفانه مفتیان وهابی نیز خواسته یا ناخواسته در مسیر این هدف غرب در حال حرکت هستند. فتواهایی که در حمایت از شبکه تروریستی القاعده صادر می‌شود، از این دسته فتواها به شمار می‌رود.


6- فتوای دروغی: هدف از صدور این دسته از فتواها فقط نشان دادن التزام پیروان وهابیت به دین مبین اسلام است. یعنی در حقیقت محتوای این گونه فتواها هیچ گاه توسط مفتیان وهابی و مریدان آنها اجرا نمی‌شود بلکه صدور آن تنها با این هدف صادر می‌شود که به دیگران بگویند "ما مسلمانان واقعی هستیم که به روش صحابه پیامبر (ص) زندگی می‌کنیم". اما در حقیقت با نگاهی گذرا به زندگی این مفتیان وهابی و مریدانشان، به راحتی می‌توان به دروغی بودن این فتواها پی برد. نمونه این دسته فتواها، تحریم استفاده از وسایل مدرن مانند دوربین، تلویزیونی، اینترنت، خودرو و غیره است. بسیاری از مفتیان وهابی استفاده از این ابراز آلات مدرن را بدعت می‌دانند و می‌گویند "چون صحابه در زمان رسول الله (ص) از چنین وسایلی استفاده نمی‌کردند، پس ما نیز استفاده از آن را بدعت می‌دانیم. اما واقعیت این است که خودشان از آن استفاده می‌کنند.


7- فتوای تحقیر: هدف از صدور این گونه فتواها تحقیر افراد است. بیشتر این دسته فتواها علیه دختران و زنان صادر می‌شود. با نگاهی گذرا به نمونه‌هایی از این دسته فتواها، می‌توان به راحتی گفت پدیده زنده به گور کردن دختران که پیش از اسلام در سرزمین حجاز وجود داشته، در حقیقت از بین نرفته بلکه به شکلی دیگر نمود پیدا کرده است. یعنی در آن زمان این پدیده به صورت جسمی صورت می‌گرفت اما اکنون به صورت زنده به گور کردن شخصیت دختران و زنان با تحقیر آنان انجام می‌گیرد. نمونه این دسته از فتواها «اجازه ازدواج مردان میانسال و مسن با دختران کم سن و سال» است. بر اساس این فتوا حتی مردان 60 یا 70 ساله هم می‌توانند با دختران 9 ساله ازدواج کنند. اخبار این دسته از ازدواج‌ها به کرات در کشورهایی همچون یمن، مصر، عربستان سعودی و غیره شده است. در عراق نیز بسیاری از نیروهای شبکه تروریستی القاعده که خود را «مجاهدین» می‌نامیدند، چنین ازدواج‌هایی با دختران عراقی انجام دادند.

جام جهانی 2010


پیامد دیگری از اندیشه‏های سلفی ؛
شلاق و اعدام به خاطر تماشای جام جهانی فوتبال

در حالی که مردم اکثر کشورهای دنیا ، مسابقات جام جهانی فوتبال را مستقیماً از تلویزیون کشورهای خود تماشا می‏کنند در بخشی از کشور آفریقایی سومالی که تحت حاکمیت سلفی‏ها است مشاهده این بازی‏ها ممنوع گردیده است.

شلاق و اعدام به خاطر تماشای جام جهانی فوتبال

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ حزبی موسوم به "حزب الاسلام" در کشور آفریقایی سومالی، که مروج آموزه‏های سلفی و وهابی است، در قلمرو تحت نفوذ خود مشاهده مسابقات جام جهانی فوتبال را ممنوع و اعلام کرده است که هر کس که در حین تماشای این مسابقات دستگیر شود در ملأ عام شلاق خواهد خورد!!

آخرین اخبار از این مناطق حاکی از آن است که تاکنون دو نفر در "موگادیشو" پایتخت سومالی در حین تماشای این مسابقات کشته شده‏اند و 10 نفر نیز در حین تماشای بازی آرژانتین ـ نیجریه از یک خانه در این شهر دستگیر شده‏اند.

«محمد عبدی عروس» سخنگوی حزب الاسلام درباره علت ممنوعیت تماشای مسابقات اعلام کرد: چون تماشای بازی های فوتبال باعث اتلاف وقت و پول است و "مشاهده مردان و زنان دیوانه در حال جست و خیز" فایده‏ای به حال کسی ندارد بنابراین تماشای این بازی‏ها ممنوع اعلام شده است.

بنابر این گزارش، چند حزب دیگر ـ با گرایشات سلفی ـ نیز مقررات مشابهی را در سومالی اعلام کرده و به جوانان هشدار داده اند که حق ندارند حتی در خانه‏های خود نیز بازی‏های جام جهانی فوتبال را تماشا کنند.

لازم به ذکر است که مذاهب سلفی و وهابی، مذاهبی هستند که در قرن‏ها پس از عصر پیامبر(ص) پایه‏ریزی شدند و به علت دور شدن از معارف مفسّران واقعی دین ـ یعنی اهل‏بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ـ آموزه‏های انحرافی و خشنی از دین را عرضه می‏کنند.

این آموزه‏ها گاه در شکل حکومت سعودی موجب از بین رفتن آثار و ابنیه تمدن اسلامی شده؛ گاه در قامت حکومت طالبان باعث تباه شدن مردم افغانستان شده؛ و اینک در لباس تحجر مذهبی، مردم بخش‏هایی از آفریقا را رنج می‏دهد.

اما اندیشه‏ها و آموزه‏های واقعی اسلام، در سیره پیامبر(ص) و منش ائمه اطهار(ع) متجلی است که الگوهای جاودانی مهر و محبت و عطوفت و انسان‏دوستی هستند.

خفن ترین

خفن ترین اختراعی که در عمرم دیده ام کلمه بدعت است که توسط وهابی ها گسترش یافت یعنی خودشان بدعت را بدعت گذاشتند.................

بدعت در نزد لغت شناسان به معناى كار نو و عمل بى سابقه گفته مى شود: « إنشاء الشيء لا على مثال سابق، واختراعه وابتكاره بعد أن لم يكن...»


 (( الصحاح، ج3، ص113، لسان العرب، ج8، ص6، العين، ج2، ص54))


و راغب اصفهانى مى گويد: بدعت در دين گفتار و كردارى است كه به صاحب شريعت مستند نباشد و از موارد مشابه و اصول محكم شريعت استفاده نشده باشد: « والبدعة في المذهب: إيراد قول لم يستنَّ قائلها وفاعلها فيه بصاحب الشريعة وأماثلها المتقدّمة وأصولها المتقنة »


(( مفرادات ألفاظ القرآن: الراغب الأصفهاني: ص39))


ابن حجر عسقلانى از استوانه هاى علمى اهل سنت مى گويد: والمحدثات بفتح الدال جمع محدثة والمراد بها ما أحدث وليس له أصل في الشرع ويسمى في عرف الشرع بدعة وما كان له أصل يدل عليه الشرع فليس ببدعة


 (( فتح الباري، ج 13، ص 212))


هر چيز جديدى كه ريشه شرعى نداشته باشد، در عرف شرع، بدعت گفته مى شود و هر چه كه ريشه و دليل شرعى داشته باشد بدعت نيست.


همين تعريف را عينى در شرح خود بر صحيح بخارى


((  عمدة القاري، ج25، ص 27. ))


 و مباركفورى در شرح خود بر صحيح ترمذى آورده


 (( تحفة الأحوذي، 7، ص 366. ))


 و عظيم آبادى در شرح خود بر سنن ابو داود


 (( عون المعبود، ج 12، ص 235. ))


 وابن رجب حنبلى در جامع العلوم


 (( جامع العلوم والحكم، ص 160، طبع الهند))


ابن حجر عسقلانى به دنبال سخن ياد شده مى افزايد: « فالبدعة في عرف الشرع مذمومة بخلاف اللغة فان كل شئ أحدث على غير مثال يسمى بدعة سواء كان محمودا أو مذموماً»


(( فتح الباري، ج 13، ص212.  )).


پس بدعت در عرف شرع مذموم است و در عرف لغت اين چنين نيست، زيرا هر آن چه كه از كار نيك و زشت، بى سابقه باشد، بدعت گفته مى شود.


و در جاى ديگر مى گويد: « والبدعة أصلها ما أحدث على غير مثال سابق ، وتطلق في الشرع في مقابل السنة فتكون مذمومة...»


(( فتح الباري ، ج 4، 219))


اصل بدعت به كار جديد و بى سابقه گفته مى شود و در شرع، بدعت در برابر سنت به كار مى رود.


شاطبى از فقهاى اهل سنت مى گويد:  « البدعة طريقة في الدين مخترعة تضاهي الشرعية يقصد بالسلوك عليها ما يقصد بالطريقة الشرعية»


(( الاعتصام ، ج 1 ص 37 .  )).


بدعت راه تازه اى است  در دين كه به قصد مقابله با راههاى شرعى و با هدف مشروعيت انجام.


سيد مرتضى از متكلمان و فقهاى نامدار شيعه در تعريف بدعت مى گويد:« البدعة زيادة فى الدين أو نقصان منه، من إسناد إلى الدين »


(( رسائل شريف مرتضى، ج2، ص 264، نشر دار القرآن الكريم ـ قم . ))


بدعت افزودن چيزى به دين ويا كاستن از آن با انتساب به دين.


طريحى مى گويد:  « البدعة: الحدث في الدين، وما ليس له أصل في كتاب ولا سنّة، وإنّما سمّيت بدعة لأنّ قائلها ابتدعها هو نفسه»


(( مجمع البحرين، ج1، ص 163 مادّه «بدع»))


بدعت كار تازه اى در دين كه ريشه در قرآن و شريعت ندارد و به خاطر اين بدعت ناميده شده كه گوينده بدعت آن را ابداع كرده و به وجود آورده است


علامه مجلسى مى گويد: « البدعة فى الشرع ما حدث بعد الرسول(صلى الله عليه وآله وسلم) ولم يرد فيه نصّ على الخصوص ، ولا يكون داخلا في بعض العمومات أو ورد نهي عنه خصوصاً أو عموما ً».


بدعت در عرف شريعت آن چيزى است كه بعد از پيامبر گرامى(صلى الله عليه وآله وسلم)به وجود آمده و هيچ روايتى در خصوص آن وارد نشده و داخل در برخى از عمومات شرعى هم نيست، و يا به صورت خاص ويا عام از آن نهى شده باشد.


 


اركان بدعت


كوتاه سخن اين كه بدعت داراى دو عنصر و ركن است:


1 ـ تصرف در دين:


هر گونه تصرفى كه دين را نشانه گيرد و چيزى بر آن بيفزايد و يا بكاهد به شرطى كه عامل اين تصرف، عمل خودرا به   خدا و پيامبر(صلى الله عليه وآله وسلم)نسبت دهد.


ولى آن نوآورى هايى كه حالت پاسخگويى به روح تنوّع خواهى و نوآورى انسان باشد، مانند فوتبال، بسكتبال، واليبال و امثال آن ها، بدعت نخواهد بود.


2 ـ ريشه در كتاب وسنت نداشته باشد:


با توجه به تعريف اصطلاحى بدعت،  نو آورى هاى مزبور ر صورتى بدعت ناميده مى شود كه دليلى براى آن ها در منابع اسلامى به صورت خاص و يا به صورت عام وجود نداشته باشد.


ولى نوآورى هايى كه مى توان مشروعيت آن ها را از متن كتاب و سنت به نحو خاص و ياكلى استنباط كرد، بدعت ناميده نمى شود.


مانند مجهز كردن ارتش كشورهاى اسلامى به وسائل مدرن و سلاحهاى پيشرفته روز كه از عموم برخى از آيات قرآنى استنباط مى شود مانند: ( وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّة وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِى عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ ).


)) الأنفال: 60.((


هر توان و نيرويى كه مى توانيد براى مقابله با دشمن آماده سازيد، و همچنين اسبهاى ورزيده، براى ميدان نبرد تا به وسيله آن دشمن خدا را و دشمن خويش را بترسانيد.


از دستور عام اين آيه شريفه ( وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّة )(تا مى توانيد نيرو تهيه كنيد)، مى شود مشروعيت تهيه تجهيزات مدرن نظامى را استفاده كرد


 (( وهابيت،  مبانى فكرى و كارنامه عملى آيت اللّه سبحانى، ص 83، با تليخيص و تصرف.


گفتنى است كه استاد بزرگوار شرط سومى را نيز به نام «رواج در ميان مردم» در تحقق بدعت شمرده است و فرموده اند: انديشه تصرف،  ما دامى كه جنبه عملى به خود نگيرد و از خود انسان تجاوز نكند، حرام است ولى بدعت به شمار نمى آيد. همان ص 85.


به نظر مى رسد كه اين سخن با ادله حرمت بدعت از كتاب و سنت تطبيق نمى كند زيرا آيه شريفه (وَ لاَ تَقُولُوا لِمَا مجرد تَصِفُ أَلْسِنَتُكُمُ الْكَذِبَ هَـذَا حَلَـلٌ وَ هَـذَا حَرَامٌ). النحل: 116. دروغ بافيهاى خود را نگوييد اين حلال و آن حرام است


دلالت مى كند كه افزودن چيزى بر دين به نام دين، حرام و بدعت است، چه آن كه در ميان مردم رواج يابد يا نيابد، بلى اگر چنان كه در ميان مردم رواج پيدا كند، بدعت گذار در گناه عاملين به آن بدعت نيز شريك مى باشد همان گونه كه پيامبر گرامى (عليه السلام)فرمودند: « من سنّ سنّة سيئة لحقه وزرها ووزر من عمل بها قال اللّه تعالى: ونكتب ما قدّموا وآثارهم».

جنگ نرم

عزیزان ببینید وهابی ها چطور دین مبین اسلام را نابود می کنند با فتواهایی که صادر می کنند تیشه به ریشه اسلام می زنندو خدا لعنتشان کنه با این فتواهایی که می دهند

اگر مردى آلتش را در پارچه اى به پيچد سپس با زنى نزديكى كند ومنى اش را داخل رحم نريزد، نه غسل بر او واجب مى شود و نه حدّ زنا، و ضررى به عباداتش هم نمى زند.

اين سخن از شخصى است بنام عبد القاهر تميمى كه سُبكى نويسنده كتاب طبقات الشافعيّة او را پيشوايى بزرگ وجليل القدر و دانشمندى كه آوازه علمى اش گيتى را فرا گرفته و علوم ودانشش به خراسان حمل مى شد معرّفى كرده است.

ابن نُجيم حنفى با يك درجه تخفيف همين فتوا را بگونه اى ديگر صادر كرده ومى گويد: اگر مردى آلتش را در پارچه اى بپيچد و با زنى نزديكى كند پس اگر احساس لذّت كند و حرارت و گرماى درون را لمس كرد حجّ او باطل مى شود، وگر نه ضررى نخواهد داشت.

أبو حنيفه نيز گفته است: اگر مردى در برابر قرار داد ده درهم با مادرش ازدواج و نزديكى نمايد زناكار نخواهد بود و حدّ زناكار هم بر وى جارى نمى شود، و اگر مردى آلتش را در پارچه اى به پيچد و با زنى همبستر شود زناكار نيست و حدّ بر او جارى نمى شود.

توضيحى بر اين اباطيل

1 ـ ازدواج با محارم از قبيل مادر و خواهر و غير آن دو از محرّمات قطعى فقه اسلام است.

2 ـ زناشوئى و نزديكى به هر شكلى و با هر زنى بدون شرايط شرعى آن از قبيل عقد از دواج و غير آن زنا محسوب مى شود.

3 ـ استفاده از پارچه براى پوشيدن آلت، مجوّزى براى نزديكى نمى شود.

4 ـ نريختن آب منى در رحم زن نيز نمى تواند ملاك حليّت زناشوئى باشد.

5 اين سخنان و فتواها حريم قانون خدا را مى شكند و فحشا و گناه را در بين جامعه اسلامى گسترش مى دهد.

6 ـ آيا اسلام نابى كه از او دم مى زنيد همين است؟

عدم وجوب الغسل على  من لفّ ذكره بحريرة وأولجه في فرج ولم ينزل


قال السبكي المتوفى 771، فى طبقات الشافعية عند ترجمة عبد القاهر بن طاهر بن محمد التميمي: الإمام الكبير الاستاذ أبو منصور البغدادي إمام عظيم القدر جليل المحل كثير العلم حبر لا يساجل في الفقه وأصوله والفرائض والحساب وعلم الكلام اشتهر اسمه وبعد صيته وحمل عنه العلم أكثر أهل خراسان. طبقات الشافعية الكبري 5/136.

إلى أن قال: وقال في كتاب الوطء التام: من لفّ ذكره بحريرة وأولجه في فرج ولم ينزل، لا غسل عليه ولا حدّ على الأصح إن كان في حرام ولايفسد به شىء من العبادات وعن أبي حامد الغزالي المروزي إيجاب ذلك. طبقات الشافعية الكبري لتاج الدين علي بن عبد الكافي: 5/143. ط. هجر للطباعة والنشر بتحقيق د. محمد الطناحي.

قال ابن نجيم الحنفي المتوفى 970: ولو لفّ ذكره بخرفة وأدخله إن وجد حرارة الفرج واللذة، يفسد (أي الحج) وإلاّ فلا. البحر الرائق: 3/16،  ط. دار المعرفة ـ بيروت.

قال أبو حنيفة : لو أن رجلا تزوج أمه على عشرة دراهم لم يكن زانيا، ولم يجب عليه الحد، ولو أن رجلا لف ذكره بحريرة ثم أدخله فرج امرأة لم يكن زانيا ولم يجب عليه الحد. الايضاح  - الفضل بن شاذان الأزدي ص 92.

خرید اینترنتی

محتويات نرم افزار شاخ شيطان به دو زبان عربي و فارسي ارائه گرديده تا علاوه بر فارسي زبانان، مرجع مناسبي براي برادران عرب زبان نيز باشد.

 

نرم‌افزار)شاخ شيطان) شامل ده بخش کلي بدين شرح مي باشد:

 

نگاه ويژه:

 

اين بخش خود داراي چهار قسمت با عناوين " تاريخچه، فتاواي شنيعه، فتاواي تفکيري ، وهابيت ازمنظر عقل و شرع" مي باشد

1-    تاريخچه: در  قسمت تاريخچه کاربران مي توانند شرح مفصلي از پيشينه، تاريخ و فعاليتهاي وهابيّت را از بدو تاسيس تا کنون  در قالب 50 عنوان مطالعه و مشاهده بفرمايند

2-    سخنان شنيع: شامل 120 عنوان مطلب درباره فتاوا و سخنان شنيعه و خلاف عرف و حق از علما و مفتيان وهابيت در موضوعاتي همچون: فتاواي حرمت شکنانه، فتاواي خلاف عرف، فتاواي ضد دين، فتاواي مضحک، فتاواي ضدمسلمات و ... (برخي از مطالب اين قسمت با سند تصويري ارائه گرديده است)

3-    فتاواي تکفيري: اين قسمت در بر دارنده 70 عنوان مطلب درباره فتاواي تکفيري علماي وهابيت در موضوعاتي همچون: تکفير اهل سنت، تکفير علماي شيعه، تکفير تمامي مسلمانان، فتاواي تخريب قبور،  فتاواي جهاد بر ضد شيعه و ... (بسياري از فتاوا و محتويات با سند تصويري مي باشد)

4-    وهابيت از منظر عقل و شرع: شامل 400 عنوان مطلب پيرامون فرقه ضاله وهابيت از ديدگاه عقل و شرع (بسياري از مطالب اين بخش نيز با سند تصويري ارائه گرديده است)

 

پرسمان :

 

 شامل 400 عنوان پرسش و پاسخ مفصل و جامع درباره  افکار و عقائد وهابيت و دفاع از اعتقادات شيعه  بصورت موضوع بندي شده (مانند: امامت و ولايت، خلافت، صحابه، عقائد شيعه، عقائد وهابيت، عصمت، عزاداري، تاريخ اسلام، تراجم، غدير و ....)

 

جنايات:

 

ارائه ليستي از جنايات فرقه ضاله وهابيّت (فيلم، تصوير و متن) و  فعاليتهاي تبليغي، اقتصادي و غيره آنان بصورت موضوع بندي شده (مانند: اعدام، اهانت، بازداشت ،شکنجه و قتل شيعيان و معرفي فعاليتهاي تروريستي وهابيت در سراسر دنيا به تفکيک کشورها ) در قالب 500 عنوان

 

مقالات:

 

ارائه متن340 عنوان مقاله در نقد و بررسي وهابيت در موضوعاتي همچون:  امامت و ولايت، اهل بيت، بناء قبور، شفاعت، توسل، تحريف قرآن، زنان پيامبر، وحدت، مهدويت، متعه، احاديث (غدير، قرطاس، ثقلين و ...) صحابه، عزاداري و ...

 

کتابخانه: 

 

كتابخانه ديجيتالى با متن بيش از 640 عنوان کتاب (با بيش از 410 هزار ريزموضوع) پيرامون وهابيت و دفاع از عقائد حقه شيعه

 

اخبار: 

 

ارائه متن ليستي از اخبار مربوط به فعاليتهاي وهابيت در گوشه و کنار جهان با استفاده از منابع سايتهاي خبري در بيش از 1000 عنوان خبر

 

سخنراني:

 

ارائه 140 فايل صوتي شامل سخنراني هاي اساتيد حجت السلام نجم الدين طبسي، حجت الاسلام دکتر حسيني قزويني، حجت السلام حسيني ميلاني، حجت السلام خوشنويس، دکتر عصام العماد  و... در موضوعات: امام علي (ع)، پيامبر ، امام حسين (ع)، نقد تفکر توحيدي وهابيت، تاريخچه وهابيت، تحريف قرآن، توسل، عصمت، بناء قبور و ...

 

 مناظرات:

 

     ارائه بيش از 60 مناظره صوتي و متني بين علماي شيعه با علماي اهل سنت و وهابيت

 

 مستبصرين:

 

    معرفي 200 هدايت شده اي که از وهابيت رويگردانده و به مذهب حقه تشيع وارد شده اند(به زبان فارسي و عربي) بهمراه تصو آنان

  ضميمه:

در اين بخش نيز مطالبي بسيار ارزنده گردآوري شده که براي محققين، علماء، انديشمندان و تمامي کساني که مايلند نسبت به اين فرقه ضاله اطلاعات بيشتري کسب کنند بسيار حائز اهميّت مي باشد.

محتويا اين بخش بدين شرح مي باشد:

- ارائه فايل فشرده اي شامل 17000 شبهات وهابيت و پاسخگويي به اين شبهات با استناد به منابع اهل سنت (بصورت آدرس دهي کتاب و لينک سايت)

- لينکستان کاملي از سايت هاي پاسخگو به شبهات وهابيت و دفاع از عقائد شيعه

- ارائه بيش از 60 کتاب الکترونيکي (pdf)


 

قيمت: 70,000 ريال
سفارش خريد  

دروغ گویی ها تا کی؟؟؟

به گزارش شیعه آنلاین به رهوا، در تاريخ 29 فروردين سال 86 عده‌اي از زنان محجبه در اعتراض به بدحجابي در مقابل مجلس تجمع کردند. خبرگزاري مهر عکس‌هايي از اين تجمع و حواشي آن تهيه کرد. متن تصوير پلاکارد يکي از اين عکس‌ها دستکاري شده و به اين جمله تغيير يافت: «صيغه شيرين‌ترين لذتي است که نصيب زن مسلمان مي‌شود»! و به فاصله کمتر از چند روز در صدها سايت و وبلاگ منتشر شد.
 
بسياري آن را در سايت و وبلاگ خود به کار برده و تفسيرهاي متعدد مذهبي و سياسي نيز از آن ارائه دادند. تا جايي که حتي سعيد ابوطالب نماينده تهران نيز جوگير شده و در مجلس در مورد آن عکس جنجال به پا کرد! هنوز در برخي کليپ‌هاي شبکه‌هاي ماهواره‌اي فارسي‌زبان اين تصوير تحريف‌شده را به عنوان عکسي مستند از رويدادهاي ايران به کار مي‌برند.



کاربراني که با يک نرم‌افزار خوشنويسي نظير چليپا يا کلک کار کرده باشند يا حداقل قواعد خوشنويسي را بدانند در اولين نگاه و به سادگي متوجه جعل ناشيانه‌ي نوشته مي‌شوند. مخصوصاً چليپا و نامه‌نگار و بسياري نرم‌افزارهاي خوشنويسي ديگر که فاصله‌گذاري نامناسب نقطه‌هاي آن به خوبي مشهود است!


به تازگي در وبلاگ ها و سايت هاي سني من اين خبر را مي ديدم که با آب و تاب بسيار زياد مشغول مانور دادن بر روي اين مطلب بودند واقعا چگونه به خودشان اجازه مي دهند که براي زير سوال بردن عقايد مخالفين خود از دروغ و نيرنگ هاي رنگ باخته استفاده نمايند؟ البته بماند که حتي عقل ناقصشان را به کار نينداخته اند که براي اين روايت سند و آدرس مدرک را نيز ارائه نمايند!!!


شرم نمي شوند؟ يا دست هايي در کار است؟ که صد البته براي اينگونه مسائل بايد رد پاي وهابي هاي سعودي و پاکستاني را ديد. اين وهابي ها با دلارهاي نفتي که به امريکا مي فروشند براي اهانت به عقايد اديان ديگر و مذاهب ديگر تا مي توانند سرمايه گذاري مي کنند. البته صادرات تروريست و آدم کش نيز از حرفه هاي بارز سعودي ها و وهابي هاي پاکستان است.

آرایش وهابیت

ابن تيميه و تكفير مسلمين و قتل آنان
خطرناكترين چيزى كه ابن تيميه بنيانگزار فكرى وهابيت در آغاز دعوت خويش مطرح ساخت و افكار عمومى را متشنج و عقائد مردم را جريحه دار كرد، متهم ساختن مسلمان به كفر و شرك بود.
او رسماً اعلام كرد: هر كس كنار قبر پيامبر(صلى الله عليه وآله وسلم) يا يكى از افراد صالح بيايد و از آنان حاجت بخواهد مشرك است، پس واجب است چنين شخصى را وادار به توبه كنند، و اگر توبه نكرد، بايد كشته شود.
«من يأتي إلى قبر نبيّ أو صالح، ويسأله حاجته ويستنجده... فهذا شرك صريح ، يجب أن يُستتابَ صاحبُه ، فإن تاب، وإلاّ قُتِل»(1).

محمّد بن عبد الوهّاب و تكفير مسلمين و جهاد با آنان
محمّد بن عبد الوهّاب مجدّد ناشر افكار ابن تيميّه مى گويد:
«وإنّ قصدهم الملائكة والأنبياء والأولياء يريدون شفاعتهم والتقرّب إلى اللّه بذلك، هو الذي أحلّ دماءهم وأموالهم»(2).
(همانا هدف آنان وسيله تقرّب به خداوند و شفيع قرار دادن پيامبران، و صالحان است، به همين جهت خونشان حلال و قتلشان جايز است).

شهادت به كفر مسلمانان، شرط ورود به آيين وهّابيّت
أحمد زينى دحلان مفتي مكّه مكرّمه مى نويسد: «كان محمّد بن عبد الوهّاب إذا اتّبعه أحد وكان قد حجّ حجّة الإسلام، يقول له: حجّ ثانياً! فإنّ حجّتك الأولى فعلتها وأنت مشرك، فلا تقبل، ولا تسقط عنك الفرض.
وإذا أراد أحد الدخول في دينه، يقول له بعد الشهادتين: اشهد على نفسك إنّك كنت كافراً، وعلى والديك أنّهما ماتا كافرين، وعلى فلان وفلان، ويسمّي جماعة من أكابر العلماء الماضين أنّهم كانوا كفّاراً، فإن شهد قبله، وإلاّ قتله، وكان يصرّح بتكفير الأمّة منذ ستّمائة سنة، ويكفّر من لا يتّبعه، ويسمّيهم المشركين، ويستحلّ دماءهم وأموالهم»(3).
اگر چنانچه كسى به مذهب وهّابيّت در مى آمد و قبلاً حج واجب انجام داده بود «محمّد بن عبد الوهّاب» به وى مى گفت: بايد دوباره به زيارت خانه خدا بروى چون حج گذشته تو در حال شرك صورت گرفته است.
و به كسى كه مى خواست وارد كيش وهّابيّت بشود مى گفت: پس از شهادتين بايد گواهى دهى كه در گذشته كافر بوده اى و پدر و مادر تو نيز در حال كفر از دنيا رفته اند، و همچنين بايد گواهى دهى كه علماء بزرگ گذشته كافر مرده اند.
اگر چنانچه گواهى نمى داد وى را مى كشتند. آرى او بر اين باور بود كه تمام مسلمانان در طول 12 قرن گذشته كافر بوده اند، و هركسى را كه از مكتب وهّابيّت پيروى نمى كرد او را مشرك دانسته و خون و مال او را مباح مى كرد.

فتوى ابن جبرين در كفر شيعه
ابن جبرين كه يكى از مفتيان بزرگ سعودى است سؤال شده كه آيا به فقراى شيعه مى شود زكات داد؟
پاسخ داده طبق نظر علماء اسلامى به كافر نمى شود زكات داد و شيعيان بدون شك به چهار دليل كافر هستند:
1 - آنان نسبت به قرآن طعنه زده و بدگويى مى كنند و معتقد به تحريف قرآن هستند و مى گويند كه دو سوم قرآن حذف شده و هركس به قرآن طعنه زند كافر هست و منكر آيه شريفه «وإنا له لحافظون» مى باشد.
2 - به سنت پيامبر و احاديث صحيح بخارى و مسلم نيز طعنه مى زنند و به احاديثى كه در اين دوكتاب آمده عمل نمى كنند چون بر اين عقيده هستند كه روايات اين كتاب ها از صحابه نقل شده و صحابه را كافر مى شمارند. و معتقد هستند كه پس از پيامبر گرامى همه صحابه جز على و فرزندان او وتعداد اندكى مانند سلمان و عمار همه كافر و مرتد شدند.
3 - شيعيان اهل سنت را كافر دانسته و با آنان نماز نمى خوانند و اگر پشت سر اهل سنت نماز بخوانند آن نماز را اعاده مى كنند; بلكه آنان معتقد به نجاست اهل سنت هستند و اگر با يكى از اهل سنت مصافحه كنند، دست خود را آب مى كشند.
4 - شيعيان نسبت به على و فرزندان او غلوّ كرده و آنان را به صفاتى كه ويژه خداوند است توصيف مى كنند و همانند خداوند آنان را صدا مى كنند.
تا آن جا كه گفته: «من دفع إليهم الزكاة فليخرج بدلها ; حيث أعطاها من يستعين بها على الكفر ، وحرب السنّة»
اگر كسى به شيعيان زكات بدهد قبول نيست; زيرا او با اين كار خود به كسى كمك كرده كه كفر را تقويت مى كند و با سنت پيامبر در حال جنگ است(4).

اعلام رسمى جهاد بر ضدّ شيعة
از شيخ عبد الرحمان براك از مفتيان سعودى استفتا شده: «هل يمكن أن يكون هناك جهاد بين فئتين من المسلمين (أي: السنة مقابل الشيعة؟».
آيا امكان جهاد ميان اهل سنت و شيعه وجود دارد؟
وى پاسخ داده: «... إن كان لأهل السنة دولة وقوة وأظهر الشيعة بدعهم ، وشركهم ، واعتقاداتهم ، فإن على أهل السنة أن يجاهدوهم بالقتال...(5).
اگر اهل سنت داراى دولت مقتدى باشند و شيعه برنامه شرك آميز خود را اظهار نمايند (مانند اعتقاد به وصايت على (عليه السلام) بعد از پيامبر گرامى و مراسم عزادارى براى امام حسين (عليه السلام) و توسل به امير المؤمنين و حسين (عليهما السلام)). در اين صورت بر اهل سنت واجب است كه عليه شيعه اعلام جهاد نموده و آنان را به قتل برساند.

فتواى هيأت عالى افتاى سعودى بر كفر شيعه
هيأت عالى افتاى سعودى در پاسخ به سؤالى پيرامون شيعه نوشته است:
«إنّ كان الأمر كما ذكر السائل من أن الجماعة الذين لديه من الجعفرية يدعون عليا والحسن والحسين وسادتهم فهم مشركون مرتدون عن الإسلام»(6).
همان گونه كه در سؤال آمده است، آنان كه «ياعلى، ياحسين» مى گويند مشرك، و از ملّت اسلام خارج مى باشند.
و اين فتوى به امضاء چهار تن از اعضاى هيأت عالى سعودى به شرح ذيل رسيده است:
رئيس هيأت: عبد العزيز بن عبد اللّه بن باز.
اعضاى هيأت: عبد الرزاق عفيفى، عبد اللّه بن غَدَيان و عبد اللّه بن قعود.
فتواى زرقاوي بر جهاد بر ضد شيعه
زرقاوى رهبر وهابيون عراقى طى اطلاعيه اى كه از طريق اينترنت منتشر گرديد اعلام كرد: مخالفان (شيعيان): افعي ها و دشمنان در كمين نشسته و عقرب هاي حيله گر هستند، ما اكنون به جنگ با دشمن كافر و جنگ دشوار با دشمن حيله گري كه لباس دوست بر تن كرده و به همدلي دعوت مي كند، وليكن شرور است و ارث اختلاف دروني را به ميراث برده، مي پردازيم.
يك ناظر جستجوگر درك مي كند كه شيعيان خطري آشكار و حقيقي هستند. پيام تاريخ كه واقعيت نيز آن را تصديق نموده، اين امر را روشن ساخته كه تشيع، ديني جدا از اسلام است و با يهود تحت شعار اهل كتاب و مسيحيان ملاقات مي كنند، شرك نمايان شيعيان تا جايي است كه قبرها را مي پرستند و در اطراف قبور ائمه طواف مي كنند، به حدي رسيده اند كه ياران پيامبر را كافر مي دانند و به مادر مؤمنان و صالحان اين امت دشنام مي دهند و قرآن كريم را جعل مي كنند.
و در كتب شيعيان كه تاكنون در حال انتشار است به نزول وحي براي آن گروه ادعا شده است و اين يكي از تصاوير كفر و كفرشناسي است.
كساني كه گمان مي كنند شيعيان مي توانند ميراث تاريخي و كينه سياه خود را فراموش كنند، در توهم به سر مي برند و اين همانند آن است كه اين افراد، (متوهمان) از مسيحيان بخواهند صليب كشيدن مسيح را فراموش كنند. آيا يك عاقل چنين كاري مي كند؟
اين قوم علاوه بر كفر خود، براي افزايش بحران حكومت و موازين نيرو در دولت، از مكر و حيله سياسي استفاده و تلاش مي كنند براي تثبيت شرايط محيطي جديد خود، با استفاده از پلاكاردهاي سياسي و سازمان هاي خود با هم پيمانانشان همكاري كنند.
اين قوم خيانتكار در طول تاريخ، اهل تسنن را به مبارزه مي طلبيده و در هنگام سقوط رژيم صدام، شعار «انتقام از تكريت تا انبار» را سر مي داد كه اين مسأله خود بر ميزان كينه آنها نسبت به اهل تسنن دلالت مي كند(7).

منابع:

(1) زيارة القبور والاستنجاد بالمقبور: 156، قريب منه في الهديّة السنيّة: 40، انظر كشف الارتياب: 214.
(2) كشف الشبهات: 58، ط. دار القلم ـ بيروت، مجموع مؤلّفات الشيخ محمّد بن الوهاب: 6/115، رسالة كشف الشبهات.
(3) الدرر السنيّة: 1/46، الفجر الصادق لجميل صدقي الزهاوي: 17، كشف الارتياب: 135 نقلا عن خلاصة الكلام: 229 - 330 لدحلان.
(4) السؤال: ما حكم دفع زكاة أموال أهل السنّة لفقراء الرافضة (الشيعة) وهل تبرأ ذمّة المسلم الموكّل بتفريق الزكاة إذا دفعها للرافضي الفقير أم لا ؟
الجواب: لقد ذكر العلماء في مؤلّفاتهم في باب أهل الزكاة أنهّا لا تدفع لكافر ، ولا مبتدع ، فالرافضة بلا شكّ كفار لأربعة أدلة :
الأول: طعنهم في القرآن ، وإدّعاؤهم أنّه حذف منه أكثر من ثلثيه ، كما في كتابهم الذي ألّفه النوري وسمّاه «فصل الخطاب في إثبات تحريف كتاب ربّ الأرباب» وكما في كتاب الكافي ، وغيره من كتبهم ، ومن طعن في القرآن فهو كافر مكذّب لقوله تعالى : «وإنّا له لحافظون».
الثاني: طعنهم في السنّة وأحاديث الصحيحين ، فلا يعملون بها; لأنّها من رواية الصحابة الذين هم كفّار في اعتقادهم، حيث يعتقدون أنّ الصحابة كفروا بعد موت النبي صلى اللّه عليه وسلم إلاّ عليّ وذرّيته ، وسلمان وعمّار ، ونفر قليل ، أمّا الخلفاء الثلاثة، وجماهير الصحابة الذين بايعوهم فقد ارتدّوا ، فهم كفّار ، فلا يقبلون أحاديثهم ، كما في كتاب الكافي وغيره من كتبهم .
الثالث : تكفيرهم لأهل السنّة ، فهم لا يصلّون معكم ، ومن صلّى خلف السنّي أعاد صلاته; بل يعتقدون نجاسة الواحد منّا ، فمتى صافحناهم غسّلوا أيديهم بعدنا ، ومن كفّر المسلمين فهو أولى بالكفر ، فنحن نكفّرهم كما كفّرونا وأولى .
الرابع : شركهم الصريح بالغلّو في عليّ وذرّيته ، ودعاؤهم مع اللّه ، وذلك صريح في كتبهم ، وهكذا غلوّهم ووصفهم له بصفات لا تليق إلا بربّ العالمين ، وقد سمعنا ذلك في أشرطتهم.
ثمّ إنّهم لا يشتركون في جمعيّات أهل السنّة ، ولا يتصدّقون على فقراء أهل السنّة ، ولو فعلوا فمع البغض الدفين ، يفعلون ذلك من باب التقيّة ، فعلى هذا، من دفع إليهم الزكاة فليخرج بدلها ; حيث أعطاها من يستعين بها على الكفر ، وحرب السنّة ، ومن وكلّ في تفريق الزكاة حرم عليه أن يعطي منها رافضيّاً ، فإن فعل لم تبرأ ذمّته ، وعليه أن يغرم بدلها ، حيث لم يؤدّ الأمانة إلى أهلها ، ومن شكّ في ذلك فليقرأ كتب الردّ عليهم ، ككتاب القفاري في تفنيد مذهبهم ، وكتاب الخطوط العريضة للخطيب وكتاب إحسان إلهي ظهير وغيرها . واللّه الموفق. اللؤلؤ المكين من فتاوى فضيلة الشيخ ابن جبرين ص39.
(5) سايت المنجد، سؤال شماره 10272.
(6) فتاوى اللجنة الدائمة للبحوث العلميّة والإفتاء: 3/373 فتوى رقم 3008.
(7) سايت بازتات «BAZTAB.COM»: مورخ 8/3/1384.

ما بر خلاف دیگران تمام نفد ها و حرف های خود رااز سوی سند و با سند و دلایل روشن بیان می کنیم وامیدواریم شما نیز در جواب به مطالب چنین باشین.

محرمانه

ترديدي در اين نيست كه فرقه وهابيت كه توسط محمد بن عبدالوهاب در قرن دوازدهم قمري ابداع و پايه‌گذاري شد براساس عقايد ابن تيميه و ابن قيم جوزي هم در عرصه اعتقادات و هم در حوزة فقه و احكام در مقابل مسلمانان اعم از شيعه و سني بلكه در حقيقت در برابر دين مبين اسلام قد علم كرده و با اين بدعت، اسلام را منحصر به خود دانسته و ساير مسلمين را خارج از دين اسلام و محكوم به كفر و شرك كرده‌اند. و به اين ترتيب خواستند ضربه خصمانه و جاهلانه خودشان را هم بر پيكر جامعه اسلامي و هم بر اصل دين اسلام وارد نمايند. و به نحوي با اسلام و مسلمين رفتار كردند و مي‌كنند كه گويا دين محمدي ـ صلي الله عليه و آله ـ مثل ساير اديان گذشته منسوخ گرديده و دين جديدي توسط محمد بن عبدالوهاب ـ‌ همانگونه كه در مقدمه كتاب توحيد او اشعار بر اين مطلب وجود دارد ـ براي نجات و هدايت مردم خصوصاً مسلمانان كه با معيارهاي توحيدي وهابيت مشرك و كافر شده‌اند آورده شده است. پس اين فرقه از جهات مختلفي قابل نقد و بررسي است و به چند نقد كلي وارد بر آن اشاره مي‌شود.
1 . وهابيت و اعتقاد به تجسيم و تشبيه خداوند به مخلوقات: اولين نقدي كه بر وهابيت وارد است در مسئله مبدأ و صفات باري تعالي مي‌باشد.اعتقادات وهابيت نسبت به خداوند مستلزم تجسيم و تشبيه بوده و تمام چيزهايي را كه در يك پديده‌ مادي خصوصاً انسان وجود دارد براي خداوند نيز ثابت مي‌داند. وهابيها خداوند را مانند پادشاهان موجود در جامعه بشري پنداشته و عرش و محل سكونت او را در جهت فوق بالاتر از جايگاه مخلوقاتش قرار مي‌دهند.
[1] و براي عرش خداوند اوصافي مانند خصوصيات تخت‌هاي شاهانه قائل هستند.[2] و مي‌گويند خداوند در روز جمعه از روزهاي آخرت با انبياء خودش جلسه تشكيل مي‌دهد و براي اين كار از عرش فرود مي‌آيد و بر كرسي خاصي كه براي اين منظور در نظر گرفته شده است مي‌نشيند و بعد از گفتگو با انبياء جلسه را ترك گفته و به عرش خودش برمي‌گردد.[3] و نيز معتقد‌اند كه خداوند با چشم سر ديده مي‌شود.[4] و براي اين ادعا چنين استدلال مي‌كند كه هر چيزي كه وجودش كاملتر باشد براي ديدن سزاوارتر است. و از آن جا كه خداوند اكمل موجودات است سزاوارتر است براي ديدن از غير او.[5] وهابي‌ها بعد از اينكه براي خداوند دست، پا، ساق، كفش طلائي و امثال اينها را قائل مي‌شوند مي‌گويند: خداوند هر شب به آسمان زمين فرود مي‌آيد و در شب عرفه به زمين نزديك‌تر مي‌شود تا دعاهاي بندگان خود را از نزديك اجابت كند.[6]
اين معتقدات وهابيت علاوه بر اينكه جسميت، شباهت، كيفيت، كميت، محدوديت و عجز را كه منافات با عقل و نقل دارند براي خدا ثابت مي‌كند بعضي اشكالات علمي غير قابل انكارنيز بر برخي از اين معتقدات وارد مي‌باشد.
الف) اينكه مي‌گويند خداوند در جهت فوق قرار دارد قطعاً مراد از فوقيت، فوقيت، مكاني وخارجي مي‌باشد. يعني خداوند بطور فيزيكي و خارجي در جهت بالا قرار دارد. اگر اين فوقيت در محدوده كره زمين كه بشر و بندگان خدا در آن زندگي مي‌كنند ملاحظه شود اولاً فوقيت يك امر اضافي بيش نيست. ثانياً با كروي بودن زمين براي آن فقط تا محدوده نيروي كششي‌اش آن هم به صورت بي‌نهايت جهات‌هاي فوقاني وجود دارد. بنابراين علاوه بر اينكه خداوند در حدود جاذبه زمين محصور مي‌گردد. كدام يكي از اين جهات بي‌نهايت مي‌تواند مبدأ و مسير براي جهت فوق كه مكان خدا باشد قرار مي‌گيرد. اما اگر فوقيت در خارج از قوة جاذبه زمين تصور شود در اين صورت فوقيت ديگر معناي اضافي خودش را هم از دست داده و به يك مفهوم بي‌مصداق تبديل مي‌شود چون در خارج از مرزهاي قوة جاذبة هر ستاره و سياره‌اي يا اصلاً فوقيت و تحتيت هيچ حقيقتي ندارد و يا با قرار گرفتن در تحت نيروي جاذبه موجود مادي ديگر اين زمين است كه در جهت فوق تصور شده و ديده مي‌شود. پس وقتي كه هيچ مكاني را نمي‌توان به عنوان يا مصداق فوق تلقي كرد چگونه ممكن است كه خداوند و عرش او در فوق زمين يا فوق همه عالم قرار بگيرد.
ب) اشكال ديگري كه مي‌توان بر عقيده وهابيان در اين حوزه ايراد نمود اينست كه اگر خداوند متعال هر شب براي اجابت دعا نزد بندگانش به آسمان زمين فرود مي‌آيد لازمه آن اينست كه خداوند بايد به صورت مستمر در آسمان زمين استقرار داشته باشد چون زمين هميشه داراي شب بوده و شب هرگز در هيچ لحظه‌اي از زمين جدا شدني نيست بنابراين عرش خداوند هم دائماً از وجود خدا خالي خواهد بود.
2 . مورد دوم از عقايد وهابيت كه بصورت كلّي مي‌تواند مورد نقد و اشكال قرار بگيرد اعتقاد خاص اين فرقه در مسئله توحيد در عبادت است.وهابي‌ها با داخل نمودن امور متعددي را در معناي عبادت،دايره توحيد در عبادت را آن قدر ضيق كرده‌اند كه امكان عملي بر طبق آنرا باقي نگذاشته است و در مقام عمل حتي خود آنان هم نمي‌توانند از موحّدين در عبادت به شمار آيند. ابن تيميه مي‌گويد: عبادت اسم جامعي است براي هر چه كه خداوند آن را دوست‌ داشته و مي‌پسندد و اين چيز مي‌تواند در قالب گفتار باشد و مي‌تواند به شكل عمل باطني، و ظاهري مثل نماز، زكات، روزه و حج، راستگويي، اداء امانت، صله ارحام از انسان صادر گردد.
[7] آنان هر عملي را كه حاكي از احترام و تعظيم غير خدا باشد موجب شرك و كفر مي‌دانند و لذا به پيروي از اين عقيده، شفاعت، توسل، تبرك زيارت قبور انبياء و اولياء و احترام به ارواح آنان، فرستادن صلوات با صداي بلند بر پيامبر اسلام خصوصاً در كنار قبر آن حضرت، جشن و شادي در ميلادهاي پيامبر و ائمه ـ عليهم السّلام ـ سوگواري در روزهاي وفات و شهادت آنان وساختن قبّه بر قبور مبارك آنان و هر چيز ديگري كه از احترام،‌تعظيم، تقدس آنها چه در عمل و چه در قول حكايت بكند به اعتقاد وهابيت حرام و غيرمشروع بوده و اعتقاد به اين امور و عمل به آنها را باعث شرك و كفر مي‌دانند. وهابي‌ها دقيقاً بر خلاف آيات قرآني و روايات نبوي و سيره اصحاب و مسلمين و حكم عقل قدم برداشته و عبادت را بر طبق خواست و ميل خودشان طوري تفسير كرده‌اند كه نه تنها راه و طريق بسوي اسلام را مسدود نموده‌اند بلكه خط بطلان بر دين مبين اسلام كشيده و امكان مسلمان شدن را از هر كسي گرفته‌اند.
در اينكه عبادت فقط براي خدا است و عبادت غير خدا با توحيد در عبادت منافات دارد هيچ شك و ترديدي نه شرعاً‌ و نه عقلاً وجود ندارد. ولكن هر فعل يا قول انسان حاكي از تعظيم، تكريم غير خدا ونيز تذلل، خضوع و خشوع در برابر غير خدا نمي‌تواند عبادت باشد. چون بالاترين درجه خشوع و خضوع كه عبارت از سجده باشد در برابرغير خدا در قرآن نه تنها جايز شمرده شده است بلكه امر و دستور الهي بر آن وجود دارد.
[8] اگر سجده از مصاديق عبادت باشد هرگز خداوند به ملائكه دستور نمي‌داد كه در برابر حضرت آدم ـ عليه السلام ـ به سجده بيافتند و نيز شيطان نبايد در اثر عدم سجده كافر شده و ملعون درگاه الهي قرار مي‌گرفت بلكه بنابر معيار وهابيت بايد از موحدين بشمار مي‌آمد و اين فرشته‌ها است كه با اين عمل‌شان كافر شده‌اند.
و اگر سجده از مصاديق عبادت مي‌بود سجدة حضرت يعقوب ـ عليه السلام ـ و مادر و برادران حضرت يوسف ـ عليه السلام ـ در برابر او
[9] هيچ توجيهي ندارد جز اينكه گفته شود العياذ بالله آنها با اين عمل‌شان مشرك شده‌اند. اگر اعتقاد به تقدس غير خدا و خشوع و تذلل در برابر آن شرك و عبادت مي‌بود پس تمام كساني كه طواف كعبه را انجام داده‌اند و يا اعتقاد به وجوب آن در مراسم حج دارند به دستور خداوند مشرك شده‌اند.[10]
با توجه به اين ادلّه قرآني ونيز روايات بي‌شماري در جواز شفاعت و توسل به غير خداوند براي آمرزش گناهان و با ضميمه سيرة مسلمانان از صدر اسلام تاكنون نه تنها دليلي بر عباديت مجرد خشوع و خضوع در برابر غير خداوند و نيز شفاعت و توسل و امثال اينها نداريم بلكه دليلي بر عدم عبادت اين امور وجود دارد. پس عمل به اين امور نه تنها شرك و كفر را به دنبال ندارد بلكه در موارد خودش امر پسنديده و تأمين كنندة رضايت خداوند مي‌باشد. حتي مجرد تذلل و خشوع در برابر چيزي كه اصلاً صلاحيت براي اين امر را ندارد و نيز طلب شفاعت و توسل از كسي كه هيچ بهره‌اي از تقدس و تقرب الهي نداشته باشد. نمي‌تواند موجب شرك در عبادت بشود. چون شرك چيزي نيست كه با هر اعتقاد و عملي تحقق پيدا بكند بلكه معيار اساسي در شرك و توحيد چه در عبادت و چه در غير آن اعتقاد و عدم اعتقاد به الوهيت، ربوبيت و معبوديت غير خدا مي‌باشد. بنابراين اين اعمال در برابر غير خدا با اعتقاد به اينكه او خدا،‌معبود و پروردگار است تبديل به عبادت شده و شرك در عبادت را به دنبال خود مي‌آورد. پس عمل خاضعاته و خاشعانه انسان وقتي مي‌تواند عبادت باشد كه در برابر چيزي به عنوان اينكه آن چيز خدا و پروردگار است انجام بگيرد. آيت الله سبحاني در تعريف عبادت مي‌گويد: عبادت داراي دو ركن است يكي اينكه عمل و فعل از خشوع و خضوع و تذلل برخوردار باشد و دوم اينكه اين عمل در برابر كسي انجام بگيرد كه اعتقاد به الوهيت و ربوبيت او وجود داشته.
[11]
اين دو نقد كلي بر وهابيت اجتناب‌ناپذير است و ساير اشكالات جزئي و موضوعي آنان ناشي از همين دو انحراف كلي مي‌باشد. تكفير همه مسلمين،‌ توهين به انبياء‌و ائمه طاهرين ـ عليهم السّلام ـ و برخورد نادرست با قرآن كريم و روايات نبوي، محبت با دشمنان اهل بيت و خصومت با اهل بيت ـ عليهم السّلام ـ از ثمرات اين دو عقيده كلي وهابيت مي‌باشد. و شايد مسئله برعكس بوده و اساس اين اعتقادات كلي وهابيت را دشمني و عداوت سران و پيشوايان وهابيت با اهل بيت ـ عليهم السّلام ـ تشكيل مي‌دهد.
براي اطلاع بيشتر به منابع زير مراجعه شود:
1 .في ظلال التوحيد، تأليف آيت الله سبحاني.
2 . السلفيه بين اهل السنة و الاماميه،‌تأليف سيد محمد كثيري.
3 . الفرقة الوهابية في خدمة من؟ تأليف سيد ابوالعلي تقوي.


[1] . ابن تيميه، احمد عبدالحليم، منهاج السنة، 1 / 363 اول،‌بولاق مصر، مطبعه كبري اميريه، 1321 ق.
[2] . ابن تيميه، احمد عبدالحليم، مجموع الفتاوي، 5 / 137، و ابن قيم، محمد بن ابي بكر،‌توضيح المقاصد، 1 / 234، بيروت، المكتب الاسلامي، سوم 1404 ق و سليمان بن عبدالله بن محمد بن عبدالوهاب، شرح كتاب توحيد، 1 / 659، رياض، مكتبة الرياض الحديثة، بي تا.
[3] . ابن تيميه، احمد بن عبدالحليم، اجتماع الجيوش الاسلاميه، 1 / 51، بيروت،‌دارالكتب العلميه و مجموع الفتاوي، 5 / 55، بي جا، بي تا و ابن قيم، ‌محمد بن ابي بكر، زاد المعاد، 1 / 369، بيروت، مؤسسة الرسالة، چهاردهم، 1407ق.
[4] . ابن تيميه، منهاج السنة، 3 / 341، مؤسسه قرطيه اول 1406 ق.
[5] . ابن تيميه، احمد بن عبدالحليم، منهاج السنة، 1 / 217، مصر بولاق، مطبعه كبراي اميريه.
[6] . ابن تيميه، احمد بن عبدالحليم، منهاج السنة، 1 / 262، بولاق مصر، مطبعه كبراي اميريه،‌اول 1321 ق.
[7] . سبحاني، جعفر، في ظلال التوحيد، ص 25، مؤسسه امام صادق ـ عليه السلام ـ 1412 ق.
[8] . بقره،‌آيه 34.
[9] . يوسف، آيه 100.
[10] . حج، ايه 29.
[11] . سبحاني، جعفر، في ظلال التوحيد، ص 22، مؤسسه امام صادق ـ عليه السلام ـ 1412 ق.

کتب برای پاسخ گویی به  وهابیت

1. پاسخ به پرسشها از ديدگاه تشيع و تسنن در 3 مجلّد، دفتر نمايندگي مقام معظم رهبري در امور اهل سنت بلوچستان، محل تهيه: دورشهر مؤسسه آموزشي و پژوهشي مذاهب اسلامي.
2. الفقه المقارن، سازمان مدارس خارج از كشور.
3. تشيع در تسنن، سيد محمد رضا مدرسي يزدي.
4. سلامة القرآن من التحريف، فتح الله محمدي.
5. عقايد تطبيقي، حسين رجبي.
6. وهابيت مباني فكري و كارنامه عملي، آيت الله سبحاني.
7. پرسشها و پاسخ ها، دفتر نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها.
8. في رحاب اهل بيت، المجمع العالمي لاهل البيت، لجنة البحوث و الدرسات، قم.
9. الانتصار، عاملي، 6 جلد.
10 معالم المدرستين، علامه مرتضي عسكري.
11. پرسشها و پاسخ ها، آيت الله سبحاني.
12. كلام المقارن، علي رباني گلپايگاني.
13. الرّد علي كتاب اصول مذهب الشيعة الامامية الاثني عشرية، دكتر عبدالقادر عبدالصمد.
14. بسوي تفاهم، آشنائي با ديدگاه مذاهب اسلامي، دفتر نمايندگي مقام معظم رهبري در امور اهل سنت.
15. شيعه و زمامداران خودسر، جواد معينه.
16. كشف الارتياب، سيد محسن اميني.
17. آئين وهابيت، آيت الله جعفر سبحاني.
18. الوهابيه دعاوي و ردود، نجم الدين طبسي.
19. نگاهي به پندارهاي وهابيت، محمد حسين كاشف الغطا.
20. شبهات، و ردودٌ، سيد سامي البدي، در سه جلد.
21. مرزهاي توحيد و شرك در قرآن، آيت الله سبحاني.
حديث:
امام صادق ـ عليه السّلام ـ فرمود:
«هر كس ما را بشناسد مؤمن است و هر كس ما را انكار كند كافر است و هر كس ما را نشناسد و انكار هم نكند گمراه است.»
«الحكم الظاهرة، ص 52»

فیلم خفن

دانلود فیلم (جنایات وهابیت)

1 گوشه اي از عمليات وحشيانه وهابيت در عراق
2 بخشي از عمليات جنايتكارانه ريگي
3 انفجار در مسجد مقدس براثا
4 جنايات وهابيت عليه شيعيان در منطقه اي موسوم به مثلث مرگ ( منطقه اي در جنوب بغداد)
5 كشف روزانه دهها جنازه در رود دجله و فرات که توسط وهابيون کشته شدند
6 كشته شدن 120 كودك ، زن و غيرنظامي در بازار شهرك صدر
7 تصاويري از جنايات وهابيت عليه کودکان
8 سر بريدن يك جوان شيعه در يكي از محلات عراق
9 قطع پاي جوان عراقي در اثر انفجار
10 سر بريدن پليس شيعه عراقي
11 زدن بر چسب جاسوس به مخالفين و سر بريدن آنها توسط القاعده در افغانستان
12 شهادت سيد محمد باقر حكيم توسط وهابي ها
13 اعدام 14 پليس عراقي توسط وهابي ها
14 فيلم كشتن 40 نفر از مسلمانان
15 آيا اين انسان است که لگد كوب و زير چكمه نگه داشته شده تا سرش را ببرند؟
16 به چه گناهي کشته مي شويد اي شيعه؟
17 نمائي از تخريب حرمين عسكريين
18 فيلمي از قتل عام مسلمانان
19 اطلاعاتي در مورد عبد المالك ريگي و فيلمي از واقعه زابل
20 فيلم زوقاوي و كشتار مسلمين
21 كشتار بي رحمانه وهابيون در عملياتي عليه شيعيان در كشور پاكستان
22 وهابيون و ضرب شتم مسلمين

وهابیت شناسی

شیعه در عربستان سعودی

وهابی ها قتل شیعه را حلال می دانند

وهابی ها فوتبال را حرام می دانند

دانلود فیلم های جنایات وهابی ها

ابن تیمیه متفکر وهابی در دادگاه انتقادات بزرگان اهل سنت

رسوایی وهابی ها به دست خودشان

بدعت کلمه ای که وهابی ها درکش نکرده اند

وهابی ها پیرو رسول الله صلی الله علیه و اله و سلم نیستند به این دلائل:

زنا با شخص گنگ و لال جایز است؟!فتوایی که مخالف دین وسنت است!!

اسرائیلیات در کتب اهل سنت

امام حسین و عاشورا از دیدگاه برادران اهل سنت

لینک های متنوع در مورد شناخت بهتر وهابیت

وهابی ها قائلند خدا نمی تواند همه جا باشد

هشدار آیت الله مکارم شیرازی در مورد وهابیت

افکار پلید ابن تیمیه

خواهر وبرادر شدن با خوردن شیر گاو و گوسفند؟!

تاریخچه وهابیت

محمدبن عبدالوهاب

کشتار عمومی علمای اهل سنت از سوی وهابی ها

و....

رقاصی شیخ وهابی ها

آيا زن مي تواند با بدن نيمه برهنه وبدون پوشش کامل نماز بخواند؟

جواب اين سؤال از نظر همه مذاهب فقه اسلامي روشن است که چنين نمازي باطل است و مورد قبول خداوند نخواهد بود، وتا کنون هيچ فقيه و اسلام شناسي فتوا به جواز نماز با بدن نيمه عريان نداده است بلکه پوشش کامل بدن زن را در هنگام نماز شرط صحت و قبول آن دانسته اند مگر در مورد ضرورت.

اما بشنويد که مفتي الازهر بزرگترين مرکز فقهي اهل سنت در مصر گفته است: زنان رقاصه که در مقابل دهها مرد اجنبي با بدن عريان مي رقصند و آواز مي خوانند اگر بخواهند نماز به خوانند مي توانند با همان بدن نيمه عريان در اتاقي تاريک که کسي آنا ن را نبيند نماز بخوانند.

اگر چه اين فتوا مخالفتهاي زيادي از طرف دانشمندان مصري بدنبال داشت ولي جرات برچنين فتوايي نشاندهنده در هم شکسته شدن ضوابط شرعي و صدور احکام بر اساس اميال و اغراض نفساني است و از طرف ديگر تشويق وتاييد هرزه گري و گسترش گناه و به نوعي امضاي اعمال شيطاني شهوت پرستان مي شود و از همه مهمتر  به استهزاء گرفته شدن اعمال عبادي و روح عبادت که همان خضوع و خشوع در برابر آفريننده است خواهد شد.

همجنس بازی در وهابیت

از داستانهاي شنيدني تاريخ فقه فرمايش جناب عبد الله بن عمر است که ابو حامد غزالي در کتاب خويش آن را آورده است ، و اما اصل داستان وفتوا : نقل شده است که آن جناب بر درب منزلش نشسته بود که ناگهان جواني خوشگل و زيبا رو نمايان شد، با ديدن جوان داخل خانه رفت و درب را بست وساعتي درون منزلش ماند. سپس پرسيد: آيا فتنه (مقصود همان جوان است)رفت يا هنوز باقي است ؟ گفتند: تمام شد. از خانه بيرون آمد. سؤال کردند:  اين چه کاري بود کردي؟ آيا از رسول خدا(ص) چيزي شنيدهاي؟ گفت: نگاه کردن به جوانان زيبارو و سخن گفتن و همنشيني با آنان حرام است.

نکته :  اگر با خواندن  اين مطلب  شکوفه هاي لبخند  را بر صورت خويش احساس  نکرديد،  پس يکبار ديگر  آن را بخوانيد

سکس وهابیت؟!

نگاه كردن به عورت زن كه در آيينه و يا آب منعكس شده باشد با انگيزه شهوت و لذّت بردن مانعى ندارد.

جواز النظر إلى صورة فرج المرأة المنطبعة في المرآة !!!

ويشترط في النظر أمور: ...... الثالث: أن يرى نفس الفرج لا صورته المنطبعة في مرآة أو ماء، فلو كانت متكئة و رأى صورة فرجها الداخل في المرآة بشهوة فإنها لا تحرم، و كذا لو كانت كذلك على شاطئ ماء، أما إذا كانت موجودة في ماء صاف فرآه و هي في نفس الماء فإن الرؤيا على هذا تحرم لأنه رآه بنفسه لا بصورته.  الفقه على المذاهب الأربعة للجزيري / كتاب النكاح / مبحث فيما تثبت فيه حرمة المصاهرة / ص848 / الطبعة الأولى لدار ابن حزم / بيروت )


 نظر شما خواننده محترم در مورد این مطلب چیست؟

گمراهی تا به کجا؟

به نام خدا

با سلام خدمت کاربران محترم اینترنت

شهادت ام ابیها حضرت زهرا سلام الله علیها به روایت برادران اهل سنت را خدمت شما تسلیت می گویم

بهتر دانستم در این خصوص اشکالی که ابن تیمیه بر حزن حضرت وارد نموده مطرح نمایم و نقد و رد نظریه ابن تیمیه را بیان نمایم

امید است با همفکری شما عزیزان بتوانیم در شناخت فرقه ضاله و گمراه وهابیت موفق باشیم

ممنون.

ابن تیمیه در اعتراض به حزن حضرت زهرا سلام الله علیها در سوگ پدرش و مقایسه آن با حزن ابوبکر در غار می گوید:شیعه ودیگران از فاطمه حکایت می کنند که به حدی در سوگ پیامبر حزن داشته که قابل توصیف نیست. واین که او بیت الاحزان ساخته است و این کار را مذمت برای او به حساب نمی اورند با این که او بر امری حزن داشته که فوت گردیده و باز نمی گردد ولی ابوبکر در زمان حیات پیامبر از ترس این که حضرت کشته شود خوف داشته است و آن حزنی است که متضمن حراست است و لذا چون حضرت فوت کرد هرگز چنین حزنی را ابوبکر نداشت زیرا بی فایده است. نتیجه این که حزن ابوبکر بدون شک کامل تر از حزن فاطمه است.(منهاج السنه ابن تیمیه ج 8 ص 459 و 460)

 

پاسخ:

اولا:حزن ابوبکر ناشی از ضعف ایمان او به نصرت الهی بوده است و لذا پیامبر در غار به او فرمود لا تحزن ان الله معنا غم مخور خدا با ماست.

ونیز خداوند متعال می فرماید:الا ان اولیا الله لا خوف علیهم و لا هم یحزنون  آگاه باشید دوستان و اولیای خدا نه ترسی  دارند و نه غمگین می شوند.

ثانیا:حزن در فراق محبوب و گریه کردن بر او نه تنها امری جایز و راجح است بلکه خود پیامبر نیز چنین می کرده است.

انس بن مالک از پیامبر نقل کرده که فرمود:ان العین تدمع والقلب یحزن و لانقول الا ما یرضی ربنا و انا لفراقک با ابراهیم لمحزونون... همانا چشم می گرید و قلب  محزون می شود ولی غیر از آنچه رضایت پروردگار ماست نمی گوییم وبه طور حتم ای ابراهیم در فراق تو محزونیم.(صحیح بخاری ج 1 ص 438 و 439 – صحیح مسلم ج 4 ص 1807)

چرا ابن تیمیه به پیامبر اعتراض نمی کرد که چرا به امری که گذشته و فوت شده محزونی؟؟؟

این بحث ادامه دارد....

مقالاتی از شیخ در نقد وهابیت

به نام خدا
با توجه به گستردگی مباحث و موضوعاتی که در سال گذشته با هم بحث و بررسی نمودیم. گفتم که بهتره موضوعات خیلی مهمی رو که بحث نموده ایم اینجا برای شما عزیزا فهرست وار بیارم:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

توضیح المسایل بی دین ها(وهابیون)

۱- عجیب‌ترین فتوای وهابیت صادر شد


۲- فتوای تحریم فروش سگ و گربه در عربستان


۳- فتوای ازدواج مجاهدین با دختران کوچک


۴- پرداخت نقدي زكات فطريه حرام است!


۵- فتوای جنجالی "قرضاوی" درباره نوشيدن مشروبات الكلی


۶- فتواي جديد و عجیب علمای سعودی!


۷- نشر "فحشا" با استفاده از "فتوا"


۸- فتوای عجیب یک وهابی درباره بچه دار شدن از راه دور!


۹- صدور فتوایی جنجالی در مورد زنان در مصر


۱۰- نماز کارمندان نباید بیشتر از ده دقیقه طول بکشد


۱۱- اختلاط زنان و مردان در کار حرام نیست


۱۲- فتوای منع تقریب بین مذاهب اسلامی


۱۳- دیدن سریال های ترکیه حرام است


۱۴- "جزيه" دهيد وگرنه كشته مي‌شويد


۱۵- پوچ‌گرایی یک اندیشه


۱۶- زنان می‌توانند شوهران خود را کتک بزنند


۱۷- يک فتواي عجيب ديگر از وهابي‌ها


۱۸- فروش خانه به شيعيان عربستان حرام شد


۱۹- قامت خداي وهابيت 60 ذراع است!


۲۰- فتوایی جدید: داشتن 9 همسر جایز است!


۲۱- پوشیدن شلوار برای زنان حرام است!


۲۲- مفتی عربستان به دنبال "پیامبر" شدن!


۲۳- رأی دادن به غیر مسلمان حرام است


۲۴- یوگا براي مسلمانان اندونزی حرام اعلام شد


۲۵- تحريم‌كنندگان كالاهاي غربي "دمده" هستند


۲۶- دختران 10 ساله هم می‌توانند ازدواج کنند!


۲۷- مسابقه مشاعره از رفتار عصر جاهليت است


۲۸- سجده نكردن روي فرش افراط‌گري است!


۲۹- عالم وهابی: گل می زنید سجده نکنید!


۳۰ - نقاب‌ شرعي آنست ‌كه إبن‌عباس مي‌گفت


۳۱- خداى وهابيت چگونه است؟!

وهابیت گمراه

1 مخالفان جدايي زن و مرد اعدام شوند
2 الازهر: بازديد از فيس بوك حرام است
3 سلمان العوده چهره سرشناس وهابي: از زيارت قبر پيامبر لذت بردم
4 باز هم فتواي عجيب يک مفتي سعودي درباره حجاب
5 مفتي وهابي: برداشتن ابرو حرام است!
6 مفتي وهابي: اربعين و فاتحه، بدعت است!
7 مفتي مصري: حرام است حاجي اضافه وزن پيدا کند
8 آتش‏نشانان روزه کله‏گنجشکي بگيرند!
9 فتواي جديد وهابيان: هنگام قطع برق روزه نگيريد
10 هرکس از آنفلوانزاي خوکي بميرد "شهيد" است!
11 مفتي عربستان: مرگ به سبب طاعون، شهادت است
12 تصوير: با کشتن هفت محب اهل بيت، بهشت برويد!
13 دستکاري ضريح پيامبر توسط وهابيون عربستان
14 چه کساني اهل بدعتند؟
15 تصوير: دو مفتي کور وهابي
16 خوردن گوشت ذبح شده بدست شيعيان حرام است!
17 همسايه ميتواند زن وشوهر همسايه را طلاق دهد!
18 زنان مي‌توانند چند همسر داشته باشند!
19 اظهارات مفتي اعظم عربستان در مشروعيت بيعت يزيد و حرمت قيام امام حسين (ع)
20 گفتگويي با آقاي ملازاده!!!!
21 گفتن بسم ا... الرّحمن الرّحيم بدعت است
22 ازدواج پدر با دختر!
23 دروغ باور نكردني !!
24 فتوايي جديد: داشتن 9 همسر جايز است!
25 قامت خداي وهابيت 60 ذراع است!
26 ممنوعيت فعاليت زنان در فروشگاه هاي مخصوص لباس زنانه!!!!
27 مسلماني که بر اثر ايدز بميرد شهيد است !!!
28 تحريف در صحيح بخاري + تصوير
29 فتوايي ديگر از علماي وهابيت : سرو چندين نوع غذا حرام است
30 ديدن چهره‌ نامزد ازطريق اينترنت حرام است!
31 8 شوال سالروز تخريب بقيع / يوم الهدم
32 حمله وهابيها به نجف اشرف
33 قبر رسول الله را خراب كنيد، ابن جبرين بهشت را برايتان ضمانت مي كند
34 افشاي گوشه اي از جنايات وهابيت توسط مورخ وهابي
35 جنايات وهابيت در مکه
36 "ميکي‌ماوس" و "جري" سربازان شيطانند!
37 شير خواري بزرگان أز نامحرم اشكالي ندارد
38 استمناء در رمضان به عمد وبا شهوت اشكالي ندارد
39 قصه صحابي اي كه در نماز چشم چراني ميكرد
40 هيچ يك أز اشتباهات وخلاف هاي صحابه را نقل نكنيد .. !!

دلخراش از جنایات ریگی

 

رافت نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل هموطنان فریب خورده

تشویقی برای تسلیم عوامل ریگی

 رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اعلام کرد: عناصر فریب خورده گروهک در صورتیکه به صورت خود معرف یا با معرفی معتمدان و ریش سفیدان منطقه خود را تسلیم کنند از هر گونه مجازات معافند و می توانند در آغوش جامعه و خانواده خود زندگی کنند.
به گزارش خبرنگار مهر در زاهدان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی عصر چهارشنبه با اعلام این خبر و با تبریک این پیروزی بزرگ به همه مردم شیعه و سنی و تشکر از وزارت محترم اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج)، تصریح کرد: برای اطمینان خاطر امت اسلام اعلام می کنم به محض تکمیل پرونده قضایی و عدم نیاز اطلاعاتی به این مصداق بارز و آشکار محارب و مفسد فی الارض حدود الهی درباره وی و دیگر اعضای این گروهک مزدور اجرا خواهد شد و به بقایای این گروهک نیز اعلام می کنم تا از سرنوشت شوم سرکرده این گروهک درس گرفته و به دامن ملت بازگردند.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از موضع اقتدار و قدرت به همه فریب خوردگان و اغفال شدگان اعلام می نماید آغوش این نظام مقدس برای پذیرش توابین باز است لذا دستگاههای امنیتی و انتظامی استان در چارچوب حدود الهی و قوانین موضوعه آماده اند تا تقاضای نادمین و توابین را در دستور کار خود قرار داده با متقاضیان به بازگشت به آغوش ملت با رأفت اسلامی برخورد کنند .

حمیدی اعلام کرد: فرصت توبه برای محاربان تا قبل از دستگیری است زیرا پس از گرفتار شدن آنها هیچگونه راهی برای پذیرش توبه آنها وجود ندارد و حدود الهی بدون هیچگونه چشم پوشی در موردآنها اجرا خواهد شد .

عناصر فریب خورده از فرصت هفته وحدت بهره بگیرند

وی افزود: امیدوارم عناصر فریب خورده گروهک از فرصت زمانی کنونی و به ویژه ایام هفته وحدت و میلاد پیامبر رحمت و عطوفت استفاده کرده و تا دیر نشده خود را به نیروهای اطلاعاتی و امنیتی استان معرفی و با اخذ امان نامه برای همیشه در سایه مهر نظام جمهوری اسلامی به زندگی روزمره خود پرداخته و جهت عمران و آبادی کشور خود تلاش کنند .

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان تأکید کرد: اینجانب به عنوان نماینده قوه قضائیه و حاکم شرع در استان یکبار دیگر تأکید می کنم در صورتیکه اینگونه افراد به صورت خود معرف یا با معرفی معتمدان و ریش سفیدان منطقه خود را تسلیم نظام اسلامی کنند از هر گونه مجازات معاف بوده و می توانند در آغوش جامعه و خانواده خود زندگی نمایند .

وی یادآور شد: بالاخره سرکرده خود فروخته گروهک تروریستی جند الشیطان که از سال 1384 تاکنون جنوب شرق کشور را به جولانگاه خود و همدستان جنایت پیشه اش مبدل کرده بود در یک عملیات بسیار مهم و پیچیده اطلاعاتی در پنجه عدالت گرفتار و توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر و امکان جنایت بیشتر و بمب گذاری و ترور از وی سلب شد .

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: بی تردید تقارن این حادثه و انتشار این خبردر آستانه آغاز هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم (ص) و در آستانه سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت ولیعصر (عج) بیانگر این نکته است که این پیروزی بزرگ از الطاف الهی برای مردم شهید پرور ایران اسلامی است و هدیه ای است که بپاس حضور آگاهانه و لبیک کم نظیر مردم بصیر و سربلند ایران اسلامی پس از خلق حماسه های با شکوهی همچون 9 دی و 22 بهمن پشتیبانی این امت بزرگ از مقام ولایت اعطاء شد.

وی با بیان اینکه، با انتشار خبر دستگیری عبدالمالک ریگی موجی از شادی و شعف سراسر کشور را فرا گرفت، تأکید کرد: این واقعه از سوی دیگر توانایی و اقتدار نیروهای امنیتی کشورمان را به نمایش گذاشت و برگ زرین دیگری را بر تاریخ پر افتخار میهمن اسلامی مان افزود و این اقتدار و پیروزی مهمی است که حتی دشمنان دیرینه این مرز و بوم و رسانه های وابسته به آنان را نیز مات و مبهوت و مجبور به اعتراف به تسلط نهادهای اطلاعاتی ما بر امور جاری در سطح منطقه کرد .

حمیدی همچنین گفت: ریگی و گروهک تروریستی اش بارها اقدام به کشتار و قتل عام مردم شرق کشور کرده و پس از هر اقدام تروریستی در منطقه با حمایت سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی غرب خصوصاً آمریکا و انگلیس متواری شده جان سالم به در می برد .

وی اضافه کرد: خبر دستگیری این مزدور وطن فروش و این جانی مفسد خبر مسرت بخشی بود که بار دیگر بارقه امید را در دل مردم استان دمید و نوید ایجاد امنیتی پایدار در این خطه از کشور اسلامی را داد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان عنوان کرد: این گروهک معاند از قاچاق مواد مخدر، گروگان گیری، قتل عام مردم بیگناه سیستان و بلوچستان گرفته تا ایجاد رعب و وحشت و اقدامات خرابکارانه، درگیری و مقابله با نیروهای نظامی و انتظامی و باج خواهی از مردم عادی و کسبه بازار و ربودن اتباع خارجی و متخصصان و کارشناسان برای جلوگیری از اجرای پروژه های عمرانی و ممانعت از دستیابی این مردم عزیز و شرافتمند به رشد و توسعه و پیشرفت و سازندگی دریغ نداشته و در پنج سال اخیر با کمک کامل آمریکا و انگلیس منطقه سیستان و بلوچستان و بطور کلی منطقه مرزی شرق کشور را به یک منطقه ناامن و بی ثبات تبدیل کرده بود .

حجت الاسلام حمیدی یادآور شد: عبدالمالک ریگی که به اقرار و اعتراف صریح همدستان دستگیر شده اش در سالهای قبل در چهار راه رسولی به مشروب و سی دی فروشی روی  قاچاقی آورده بود اقدامات مجرمانه خود را از طراحی نقشه سرقت مسلحانه بانک در همان منطقه آغاز، پس از آن عده ای را اغفال و به دور خود جمع کرده ، رفته رفته دست به جنایات مهمی علیه مردم و نیروهای نظامی و انتظامی زده با گروگان گیری و اخاذی از مردم و کسبه بازار اوضاع مالی گروه را بهبود می بخشد و با سوء استفاده از تنوع قومی و مذهبی و با ادعای تلاش برای خدمت به مردم بلوچ و احقاق حقوق اهل سنت ضمن تلاش برای فریب افکار عمومی، موذیانه، خود را به اردوگاه آمریکا و انگلیس نزدیک و از حمایت های دشمنان انقلاب اسلامی و سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی آنان در منطقه برخوردار می شود .

وی افزود: اینک این جرثومه فساد در پنجه عدالت و قانون گرفتار شده است و انشاء الله مردم شریف ایران به ویژه خانواده های معظم شهدای جنایات این تروریست در آینده شاهد اجرای عدالت در مورد وی خواهند بود .

اعترافات وهابی خون آشام

عبدالمالک ریگی در جدیدترین اعترافات خود، گفته است که تاکنون سه بار با فرمانده ناتو دیدار داشته است.

به گزارش جهان، عبدالمالک ریگی در جدیدترین اعترافات خود، گفته است که تاکنون سه بار با فرمانده ناتو دیدار داشته است.

وی همچنین هماهنگی با مقامات آمریکایی برای بمب گذاری در خطوط نفتی منطقه عسلویه را برنامه آینده این گروهک پس از سفر ناکام به قرقیزستان عنوان کرده است.

بنابراین گزارش، همزمان با اعترافات عبدالمالک ریگی، پنج نفر از مبلغان فرقه جعلی وهابیت، هنگام خروج غیر قانونی از مرزهای کشور دستگیر شدند.

این افراد در جذب و آموزش نیرو برای گروهک تروریستی ریگی نقش داشته اند.

قابل ذکراست که فرقه جعلی وهابیت از ساخته های استعمار پیر در قرن 18 میلادی است. وهابیت در ۵۰ سال گذشته مذهب درباری سعودی بوده است و گروهک القاعده و سلفی‌ها از شاخه های این فرقه هستند.

عاقبت عبدالمالک ریگی

آخرین حادثه تروریستی ریگی منجر به شهادت شهید شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه و سردار محمد زاده فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و تعدادی دیگر ازفرماندهان سپاه به همران معتمدان و ریش سفیدان و مرم بلوچ و اهل سنت سیستان و بلوچستان شد.

زاهدان پرس نوشت: شهادت شوشتری و یارانش روحی تازه از مبارزه در مردم و مسئولان سیستان و بلوچستان با گروهک ریگی ایجاد کرد و همچنان که وی پیش بینی کرده بود جنایات این گروهک چندان دوام نخواهد آورد.

شهید شوشتری چند روز قبل از شهادتش توسط گروهک ریگی گفته بود امیدوارم با شهادت من مشکلات مردم سیستان و بلوچستان حل شود.

شهید شوشتری برای برقرای امنیت و وحدت در استان سیستان و بلوچستان معتقد بود که به جای رجوع به طبقه خواص آلوده به تفکرات افراطی سلفی ، قاچاق مواد مخدر و قدرت طلب که خطوط سیاسی خود را از تفکرات سلفی پاکستان و عربستان سعودی می گیرند به عامه مردم اهل سنت رجوع باید کرد.

شهید شوشتری امنیت مرزهای جنوب شرقی را به خود مردم واگذار میکرد و معتقد بود که همین عامه مردم اهل سنت تا آخر با انقلاب هستند و این را بارها ثابت کرده اند.

گفتنی است در دوران اصلاح طلبان مسئولان وقت به جای رجوع به عامه مردم اهل سنت به طبقه خواص آلوده به تفکرات افراطی سلفی مراجعه می کردند

خفن

ابن تيميه و تكفير مسلمين و قتل آنان
خطرناكترين چيزى كه ابن تيميه بنيانگزار فكرى وهابيت در آغاز دعوت خويش مطرح ساخت و افكار عمومى را متشنج و عقائد مردم را جريحه دار كرد، متهم ساختن مسلمان به كفر و شرك بود.
او رسماً اعلام كرد: هر كس كنار قبر پيامبر(صلى الله عليه وآله وسلم) يا يكى از افراد صالح بيايد و از آنان حاجت بخواهد مشرك است، پس واجب است چنين شخصى را وادار به توبه كنند، و اگر توبه نكرد، بايد كشته شود.
«من يأتي إلى قبر نبيّ أو صالح، ويسأله حاجته ويستنجده... فهذا شرك صريح ، يجب أن يُستتابَ صاحبُه ، فإن تاب، وإلاّ قُتِل»(1).

محمّد بن عبد الوهّاب و تكفير مسلمين و جهاد با آنان
محمّد بن عبد الوهّاب مجدّد ناشر افكار ابن تيميّه مى گويد:
«وإنّ قصدهم الملائكة والأنبياء والأولياء يريدون شفاعتهم والتقرّب إلى اللّه بذلك، هو الذي أحلّ دماءهم وأموالهم»(2).
(همانا هدف آنان وسيله تقرّب به خداوند و شفيع قرار دادن پيامبران، و صالحان است، به همين جهت خونشان حلال و قتلشان جايز است).

شهادت به كفر مسلمانان، شرط ورود به آيين وهّابيّت
أحمد زينى دحلان مفتي مكّه مكرّمه مى نويسد: «كان محمّد بن عبد الوهّاب إذا اتّبعه أحد وكان قد حجّ حجّة الإسلام، يقول له: حجّ ثانياً! فإنّ حجّتك الأولى فعلتها وأنت مشرك، فلا تقبل، ولا تسقط عنك الفرض.
وإذا أراد أحد الدخول في دينه، يقول له بعد الشهادتين: اشهد على نفسك إنّك كنت كافراً، وعلى والديك أنّهما ماتا كافرين، وعلى فلان وفلان، ويسمّي جماعة من أكابر العلماء الماضين أنّهم كانوا كفّاراً، فإن شهد قبله، وإلاّ قتله، وكان يصرّح بتكفير الأمّة منذ ستّمائة سنة، ويكفّر من لا يتّبعه، ويسمّيهم المشركين، ويستحلّ دماءهم وأموالهم»(3).
اگر چنانچه كسى به مذهب وهّابيّت در مى آمد و قبلاً حج واجب انجام داده بود «محمّد بن عبد الوهّاب» به وى مى گفت: بايد دوباره به زيارت خانه خدا بروى چون حج گذشته تو در حال شرك صورت گرفته است.
و به كسى كه مى خواست وارد كيش وهّابيّت بشود مى گفت: پس از شهادتين بايد گواهى دهى كه در گذشته كافر بوده اى و پدر و مادر تو نيز در حال كفر از دنيا رفته اند، و همچنين بايد گواهى دهى كه علماء بزرگ گذشته كافر مرده اند.
اگر چنانچه گواهى نمى داد وى را مى كشتند. آرى او بر اين باور بود كه تمام مسلمانان در طول 12 قرن گذشته كافر بوده اند، و هركسى را كه از مكتب وهّابيّت پيروى نمى كرد او را مشرك دانسته و خون و مال او را مباح مى كرد.

فتوى ابن جبرين در كفر شيعه
ابن جبرين كه يكى از مفتيان بزرگ سعودى است سؤال شده كه آيا به فقراى شيعه مى شود زكات داد؟
پاسخ داده طبق نظر علماء اسلامى به كافر نمى شود زكات داد و شيعيان بدون شك به چهار دليل كافر هستند:
1 - آنان نسبت به قرآن طعنه زده و بدگويى مى كنند و معتقد به تحريف قرآن هستند و مى گويند كه دو سوم قرآن حذف شده و هركس به قرآن طعنه زند كافر هست و منكر آيه شريفه «وإنا له لحافظون» مى باشد.
2 - به سنت پيامبر و احاديث صحيح بخارى و مسلم نيز طعنه مى زنند و به احاديثى كه در اين دوكتاب آمده عمل نمى كنند چون بر اين عقيده هستند كه روايات اين كتاب ها از صحابه نقل شده و صحابه را كافر مى شمارند. و معتقد هستند كه پس از پيامبر گرامى همه صحابه جز على و فرزندان او وتعداد اندكى مانند سلمان و عمار همه كافر و مرتد شدند.
3 - شيعيان اهل سنت را كافر دانسته و با آنان نماز نمى خوانند و اگر پشت سر اهل سنت نماز بخوانند آن نماز را اعاده مى كنند; بلكه آنان معتقد به نجاست اهل سنت هستند و اگر با يكى از اهل سنت مصافحه كنند، دست خود را آب مى كشند.
4 - شيعيان نسبت به على و فرزندان او غلوّ كرده و آنان را به صفاتى كه ويژه خداوند است توصيف مى كنند و همانند خداوند آنان را صدا مى كنند.
تا آن جا كه گفته: «من دفع إليهم الزكاة فليخرج بدلها ; حيث أعطاها من يستعين بها على الكفر ، وحرب السنّة»
اگر كسى به شيعيان زكات بدهد قبول نيست; زيرا او با اين كار خود به كسى كمك كرده كه كفر را تقويت مى كند و با سنت پيامبر در حال جنگ است(4).

اعلام رسمى جهاد بر ضدّ شيعة
از شيخ عبد الرحمان براك از مفتيان سعودى استفتا شده: «هل يمكن أن يكون هناك جهاد بين فئتين من المسلمين (أي: السنة مقابل الشيعة؟».
آيا امكان جهاد ميان اهل سنت و شيعه وجود دارد؟
وى پاسخ داده: «... إن كان لأهل السنة دولة وقوة وأظهر الشيعة بدعهم ، وشركهم ، واعتقاداتهم ، فإن على أهل السنة أن يجاهدوهم بالقتال...(5).
اگر اهل سنت داراى دولت مقتدى باشند و شيعه برنامه شرك آميز خود را اظهار نمايند (مانند اعتقاد به وصايت على (عليه السلام) بعد از پيامبر گرامى و مراسم عزادارى براى امام حسين (عليه السلام) و توسل به امير المؤمنين و حسين (عليهما السلام)). در اين صورت بر اهل سنت واجب است كه عليه شيعه اعلام جهاد نموده و آنان را به قتل برساند.

فتواى هيأت عالى افتاى سعودى بر كفر شيعه
هيأت عالى افتاى سعودى در پاسخ به سؤالى پيرامون شيعه نوشته است:
«إنّ كان الأمر كما ذكر السائل من أن الجماعة الذين لديه من الجعفرية يدعون عليا والحسن والحسين وسادتهم فهم مشركون مرتدون عن الإسلام»(6).
همان گونه كه در سؤال آمده است، آنان كه «ياعلى، ياحسين» مى گويند مشرك، و از ملّت اسلام خارج مى باشند.
و اين فتوى به امضاء چهار تن از اعضاى هيأت عالى سعودى به شرح ذيل رسيده است:
رئيس هيأت: عبد العزيز بن عبد اللّه بن باز.
اعضاى هيأت: عبد الرزاق عفيفى، عبد اللّه بن غَدَيان و عبد اللّه بن قعود.
فتواى زرقاوي بر جهاد بر ضد شيعه
زرقاوى رهبر وهابيون عراقى طى اطلاعيه اى كه از طريق اينترنت منتشر گرديد اعلام كرد: مخالفان (شيعيان): افعي ها و دشمنان در كمين نشسته و عقرب هاي حيله گر هستند، ما اكنون به جنگ با دشمن كافر و جنگ دشوار با دشمن حيله گري كه لباس دوست بر تن كرده و به همدلي دعوت مي كند، وليكن شرور است و ارث اختلاف دروني را به ميراث برده، مي پردازيم.
يك ناظر جستجوگر درك مي كند كه شيعيان خطري آشكار و حقيقي هستند. پيام تاريخ كه واقعيت نيز آن را تصديق نموده، اين امر را روشن ساخته كه تشيع، ديني جدا از اسلام است و با يهود تحت شعار اهل كتاب و مسيحيان ملاقات مي كنند، شرك نمايان شيعيان تا جايي است كه قبرها را مي پرستند و در اطراف قبور ائمه طواف مي كنند، به حدي رسيده اند كه ياران پيامبر را كافر مي دانند و به مادر مؤمنان و صالحان اين امت دشنام مي دهند و قرآن كريم را جعل مي كنند.
و در كتب شيعيان كه تاكنون در حال انتشار است به نزول وحي براي آن گروه ادعا شده است و اين يكي از تصاوير كفر و كفرشناسي است.
كساني كه گمان مي كنند شيعيان مي توانند ميراث تاريخي و كينه سياه خود را فراموش كنند، در توهم به سر مي برند و اين همانند آن است كه اين افراد، (متوهمان) از مسيحيان بخواهند صليب كشيدن مسيح را فراموش كنند. آيا يك عاقل چنين كاري مي كند؟
اين قوم علاوه بر كفر خود، براي افزايش بحران حكومت و موازين نيرو در دولت، از مكر و حيله سياسي استفاده و تلاش مي كنند براي تثبيت شرايط محيطي جديد خود، با استفاده از پلاكاردهاي سياسي و سازمان هاي خود با هم پيمانانشان همكاري كنند.
اين قوم خيانتكار در طول تاريخ، اهل تسنن را به مبارزه مي طلبيده و در هنگام سقوط رژيم صدام، شعار «انتقام از تكريت تا انبار» را سر مي داد كه اين مسأله خود بر ميزان كينه آنها نسبت به اهل تسنن دلالت مي كند(7).

منابع:

(1) زيارة القبور والاستنجاد بالمقبور: 156، قريب منه في الهديّة السنيّة: 40، انظر كشف الارتياب: 214.
(2) كشف الشبهات: 58، ط. دار القلم ـ بيروت، مجموع مؤلّفات الشيخ محمّد بن الوهاب: 6/115، رسالة كشف الشبهات.
(3) الدرر السنيّة: 1/46، الفجر الصادق لجميل صدقي الزهاوي: 17، كشف الارتياب: 135 نقلا عن خلاصة الكلام: 229 - 330 لدحلان.
(4) السؤال: ما حكم دفع زكاة أموال أهل السنّة لفقراء الرافضة (الشيعة) وهل تبرأ ذمّة المسلم الموكّل بتفريق الزكاة إذا دفعها للرافضي الفقير أم لا ؟
الجواب: لقد ذكر العلماء في مؤلّفاتهم في باب أهل الزكاة أنهّا لا تدفع لكافر ، ولا مبتدع ، فالرافضة بلا شكّ كفار لأربعة أدلة :
الأول: طعنهم في القرآن ، وإدّعاؤهم أنّه حذف منه أكثر من ثلثيه ، كما في كتابهم الذي ألّفه النوري وسمّاه «فصل الخطاب في إثبات تحريف كتاب ربّ الأرباب» وكما في كتاب الكافي ، وغيره من كتبهم ، ومن طعن في القرآن فهو كافر مكذّب لقوله تعالى : «وإنّا له لحافظون».
الثاني: طعنهم في السنّة وأحاديث الصحيحين ، فلا يعملون بها; لأنّها من رواية الصحابة الذين هم كفّار في اعتقادهم، حيث يعتقدون أنّ الصحابة كفروا بعد موت النبي صلى اللّه عليه وسلم إلاّ عليّ وذرّيته ، وسلمان وعمّار ، ونفر قليل ، أمّا الخلفاء الثلاثة، وجماهير الصحابة الذين بايعوهم فقد ارتدّوا ، فهم كفّار ، فلا يقبلون أحاديثهم ، كما في كتاب الكافي وغيره من كتبهم .
الثالث : تكفيرهم لأهل السنّة ، فهم لا يصلّون معكم ، ومن صلّى خلف السنّي أعاد صلاته; بل يعتقدون نجاسة الواحد منّا ، فمتى صافحناهم غسّلوا أيديهم بعدنا ، ومن كفّر المسلمين فهو أولى بالكفر ، فنحن نكفّرهم كما كفّرونا وأولى .
الرابع : شركهم الصريح بالغلّو في عليّ وذرّيته ، ودعاؤهم مع اللّه ، وذلك صريح في كتبهم ، وهكذا غلوّهم ووصفهم له بصفات لا تليق إلا بربّ العالمين ، وقد سمعنا ذلك في أشرطتهم.
ثمّ إنّهم لا يشتركون في جمعيّات أهل السنّة ، ولا يتصدّقون على فقراء أهل السنّة ، ولو فعلوا فمع البغض الدفين ، يفعلون ذلك من باب التقيّة ، فعلى هذا، من دفع إليهم الزكاة فليخرج بدلها ; حيث أعطاها من يستعين بها على الكفر ، وحرب السنّة ، ومن وكلّ في تفريق الزكاة حرم عليه أن يعطي منها رافضيّاً ، فإن فعل لم تبرأ ذمّته ، وعليه أن يغرم بدلها ، حيث لم يؤدّ الأمانة إلى أهلها ، ومن شكّ في ذلك فليقرأ كتب الردّ عليهم ، ككتاب القفاري في تفنيد مذهبهم ، وكتاب الخطوط العريضة للخطيب وكتاب إحسان إلهي ظهير وغيرها . واللّه الموفق. اللؤلؤ المكين من فتاوى فضيلة الشيخ ابن جبرين ص39.
(5) سايت المنجد، سؤال شماره 10272.
(6) فتاوى اللجنة الدائمة للبحوث العلميّة والإفتاء: 3/373 فتوى رقم 3008.
(7) سايت بازتات «BAZTAB.COM»: مورخ 8/3/1384.

ما بر خلاف دیگران تمام نفد ها و حرف های خود رااز سوی سند و با سند و دلایل روشن بیان می کنیم وامیدواریم شما نیز در جواب به مطالب چنین باشین.