سنی مهربان است

بررسی تاریخ و وقایع صدر اسلام (بنی امیه - بنی مروان -بنی عباس - عثمانیان -و..........آل سعود)

سنی مهربان است

بررسی تاریخ و وقایع صدر اسلام (بنی امیه - بنی مروان -بنی عباس - عثمانیان -و..........آل سعود)

من سنی هستم اما حاضر نیستم نوکری اجانب را بکنم

در این زمان  که  مسلمین جهان از خواب غفلت بیدار شده اند

ودر پی باز گشت به دوره مجد وعظمت خود می باشد

در این زمان که بیداری مسلمین  دشمنان اسلام را سخت درتشویش انداخته

در این زمان که بیداری مسلمین در اقصی نقاط جهان خبرهای خوشی برای جهان اسلام آورده

 

مسلما دشمن هم بیکار ننشسته

دشمن از طریق جنگ مستقیم( در فلسطین- عراق- افغانستان و...)

و همچنین از طریق بازی سیاسی(در ترکیه-مصر- الجزایر و۰۰۰۰)

واز طریق رسانه ها و گروهها ( القاعده - مجاهدین خلق و۰۰۰۰)

سعی در ضربه زدن به این اتحاد دارد

اینکه اتحاد مسلمین برای آمریکا خوشایند نیست جای بحث نمی باشد

منتهی  گروهکهایی چون مجاهدین و القاعده علی الظاهر نوکری اجانب را نمی پذیرند

من در این جا بنا دارم تا دست نوکران آمریکا در لباس اسلام را به دوستان بشناسانم

هر چند بعضی  مقرضین به اینجانب وصله شیعه بودن بزنند

اگر  از نظراتی که تا به حال عنوان کرده ام شما بوی شیعه گری من را شنیده اید پس من شیعه هستم

واگر موافقت با رویه شما سنی بودن است

 والله  و تالله و بالله من از این سنی بودن بیزارم

من سنی هستم اما حاضر نیستم نوکری اجانب را بکنم و در مقابل برادران دینی خود( حتی جاهل ) بایستم

من معتقدم  آنانی که در این برهه زمانی چه  سنی وچه شیعه به اختلافات دامن می زنند نه تنها مسلمان نیستند بلکه کافرند

چرا آمریکا با دولتهای اسلامی! همچون سینیوره و ابو مازن و پرویز مشرف همراهی می کند

اما با دولتهای اسلامی حماس - ترکیه - ایران مخالف است